Hop til indhold

Recommended Posts

En skam der kun er en i Aarhus det tilbyder spa bad, kunne godt klare et par timers relaxe idag ...

Ved i om der er kommet nye steder i Østjylland der tilbyder spa bad med et kinky twist :)

Vh

Rene

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Huaa Laan

Hej Rene

 

Der har vist tidligere været skrevet lidt om dette her på EG, men kunne ikke lige selv finde det og linke. Dee Dee i Ribegade i Vejle har spa på førstesalen, men jeg ved ikke, om de tilbyder fri leg i baljen.

 

Var på stedet for et par dage siden, da en anden her på siden havde skrevet om en ny ung pige på 23 år. Jeg mødte nu kun ejeren samt Pim, som netop var kommet til Vejle fra Thailand - ingen af dem er i nærheden af 20'erne :wink:  Min vurdering er snarere, at de er i slut 30'erne eller begyndelse af 40'erne.

 

Jeg fik den traditionelle massage af Pim og blev tilbudt hele pakken. Da jeg kender stedet godt fra tidligere, hvor Kayly havde lejet sig ind i lokalerne (tror ejeren var i Thailand imens), foreslog jeg Pim, at vi tog resten af pakken på førstesalen, hvor der er et par gode dobbeltsenge. Det var helt i orden sagde hun, så vi gik op ovenpå. En skam, at Pim ikke er særlig indlevende, når nu omgivelserne giver mulighed for lidt ekstra godt i en stor seng i stedet for på en smal massagebriks. Tænk, hvis en af de rigtig gode piger i Trekantområdet havde samme muligheder med både massagerum og bollerum - det må være tæt på paradis :cool:

 

Nå, men med denne lille historie, tænker jeg, at du jo kan spørge dem ad, om der skulle være mulighed for en tur i spa med en af de to piger - eller måske begge (ville være godt for miljøet, da der således skal færre liter vand til) :wink:

 

Hilsen

Huaa Laan

Redigeret af Huaa Laan

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...