Hop til indhold
Gæst

Ny i det her game,

Recommended Posts

Gæst

Jeg oprettede mig i går og har allerede kontakt med en del og haft mit første møde. 1000 kroner for halvanden times ægte, hed, intens kærestesex, med kys, slikke, gagging, smæk i røven, dominans og alt det der. Det kan vist ikke gøres meget billigere.

 

Har siddet og fulgt nogle af de tråde der er, men det er lidt som om at folk holder navnene for sig selv? Altså ikke ret mange egentlige anmeldelser og anbefalinger af piger?

 

Hvis du sidder inde med en eller 10 som du kan anbefale, så hører jeg gerne fra dig/jer :)

 

kh

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg oprettede mig i går og har allerede kontakt med en del og haft mit første møde. 1000 kroner for halvanden times ægte, hed, intens kærestesex, med kys, slikke, gagging, smæk i røven, dominans og alt det der. Det kan vist ikke gøres meget billigere.

 

Har siddet og fulgt nogle af de tråde der er, men det er lidt som om at folk holder navnene for sig selv? Altså ikke ret mange egentlige anmeldelser og anbefalinger af piger?

 

Hvis du sidder inde med en eller 10 som du kan anbefale, så hører jeg gerne fra dig/jer :)

 

kh

 

Ja, det var sgu et godt (slag-)tilbud du er løbet ind i dér! Hvorfor ikke bare besøge den samme igen, hvis det også var godt?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, det var sgu et godt (slag-)tilbud du er løbet ind i dér! Hvorfor ikke bare besøge den samme igen, hvis det også var godt?

 

Ja, eller selv starte med at dele  :lol:

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ja, eller selv starte med at dele  :lol:

Det er milf91 fra SD. Ikke den smukkeste, men dejlig og med på alt også hård gagging og blive taget hårdt. Vi talte først om 1500 for et møde, men havde kun 1000 i kontanter og hun slog til :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ja, det var sgu et godt (slag-)tilbud du er løbet ind i dér! Hvorfor ikke bare besøge den samme igen, hvis det også var godt?

Fordi jeg gerne vil prøve nye piger. Det er virkelig sjældent at jeg er sammen med en pige mere end en gang :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dejligt du har fået dig en fed oplevelse, jeg garanterer der vil være flere at finde der inde :)

 

Når det er sagt, så er jeg skuffet over sugardaters.dk. Efter de har fået en masse medie omtale, og i øvrigt ændret regler som følge af den kritik de har fået, har stedet fuldstændigt ændret karakter. Som jeg forudsagde for nogle måneder siden, så virker det til at stedet har sejret sig selv ihjel. Der er markant færre piger online i det område jeg søger i (københavn og resten og sjælland). Der ud over er mange af de kendte ansigter forsvundet, hvilket der jo kan være mange grunde til, men jeg mistænker at siden simpelthen er blevet for populær og de ikke tør at blive "opdaget".

 

Det var godt så længe det varede, dog er jeg sikker på der stadig er eventyr at finde, men der er uden tvivl kommet længere mellem snapsene.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan anbefale Melina Mclain

Skal på date i dag og har også en aftale i morgen - skriver ja/nej efter besøg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er lidt indforstået. Hvor er det I finder dem?

Det er slet ikke indforstået. Det er på:

 

sugardaters.dk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej,

 

Pretty-girl: NEJ, ikke rigtig billed - stor kvind (ca 110 kg)

Anne70: Har desværre slettet sin profil men har email - fik desværre ikke besøgt hende i Påsken men regner med et besøg i løbet af april

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis man går på sugardaters for at søge ren prostitution, så er det vel ok?

 

Ikke ifølge deres opdaterede regelsæt.

Sugardating er jo respektabelt og sobert, prostitution er snavs og bwadr! (Ironi kan forekomme)

 

I al seriøsitet dog, ikke at de kommer efter dig, men det kan ende i et luk af din bruger derinde

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest charmer-man

Jeg oprettede mig i går og har allerede kontakt med en del og haft mit første møde. 1000 kroner for halvanden times ægte, hed, intens kærestesex, med kys, slikke, gagging, smæk i røven, dominans og alt det der. Det kan vist ikke gøres meget billigere.

 

Har siddet og fulgt nogle af de tråde der er, men det er lidt som om at folk holder navnene for sig selv? Altså ikke ret mange egentlige anmeldelser og anbefalinger af piger?

 

Hvis du sidder inde med en eller 10 som du kan anbefale, så hører jeg gerne fra dig/jer :)

 

kh

 

 

Var det hos dig eller hende?

Var der nogle form for problemer overhovedet? - var hun forsinket eller var der noget mærkeligt ved kommunikationen?

 

Mvh. CM

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest charmer-man

Hey Charmer man - fik du kontakt og kan du evt dele:-)

Det gjorde jeg. Det var absolut ikk det værd.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er milf91 fra SD. Ikke den smukkeste, men dejlig og med på alt også hård gagging og blive taget hårdt. Vi talte først om 1500 for et møde, men havde kun 1000 i kontanter og hun slog til :)

 

Jeg har skrevet lidt med Milf91, men droppede det. Hun virker simpelthen for uerfaren og naiv. Efter 3-4 breve kunne jeg finde hendes tlf nummer, hjemmeadresse og åbne Facebookside med billeder af hendes børn osv. Hun  er slet ikke klar til at gå ind i dette miljø og jeg håber virkelig hun kommer uskadt ud på den anden side.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det gjorde jeg. Det var absolut ikk det værd.

​Kan du uddybe dette lidt? hvorfor var det ikke noget værd?

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Jeg har skrevet lidt med Milf91, men droppede det. Hun virker simpelthen for uerfaren og naiv. Efter 3-4 breve kunne jeg finde hendes tlf nummer, hjemmeadresse og åbne Facebookside med billeder af hendes børn osv. Hun  er slet ikke klar til at gå ind i dette miljø og jeg håber virkelig hun kommer uskadt ud på den anden side.

Miljø? Vi snakker jo altså friends with benefits, ikke fullblown prostitution. Det ER på et andet plan, og det er det, der gør det så fedt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...