Hop til indhold

Recommended Posts

Hun har to annoncer med samme fotos. Eller har haft. Tror dog den ene er væk nu. Men denne er stadig aktiv:

 

http://www.massageguide.dk/profile.asp?i_ProfileID=22712

 

Er fra Ungarn og arbejder fra en lejlighed i Hvidovre samme med en anden pige, som jeg ikke fik set. Det var en noget blandet oplevelse. Bliver mødt i døren af en pige, der har en vis lighed med de lækre fotos der fik mig til at lave en aftale med hende. Det er nok samme pige, men billederne er kraftigt fotoshoppede. Hun ligner en omkring 30 – 35 år, men billederne antyder noget omkring 25 år og nogle kilo lettere. Nå, men det spiller ingen rolle for mig. Hvad værre er, at hun er umulig at slå et smil af. Hun er nok den mest maskinelle pige, jeg har været sammen med. Ingen indlevelse og et kropssprog der signalerer, at det her gider jeg egentlig ikke, og kan du ikke blive færdig lidt hurtigt.

 

Da jeg sidder afklædt på sengen efter dagens andet bad indenfor to timer har hun stadig tøj på. Hun tager blusen af og viser sine særdeles flotte patter. Dem kan jeg naturligvis ikke holde mig fra at forsøge at tage i munden, men næppe er det sket før hun udbryder: Føj, hvad lugter her af? Jeg bliver en smule forvirret. Ret overbevist om at det ikke er mig. Og jeg kan ikke lugte noget som helst. Ud over to bad har jeg børstet tænder to gange og spist en mintpastil en halv time inden jeg ankom, Hun bukker sig ned for at snuse forskellige steder til min krop, der efter to bad var tæt på at være som sandblæst. Jeg lider ikke af paradentose og har ret pæne tænder, men kan trods grundig mundhygiejne jo naturligvis ikke udelukke, at hun synes jeg lugter ud af munden. Nej, heller ingen hvidløg i går aftes. Faktisk siger summen af mine oplevelser med hende på dette tidspunkt godt fem minutter efter jeg var ankommet, at hun helst ikke vil slikkes på.

 

Jeg er nu ved at miste lysten til at fortsætte legen, og jeg foreslår, at vi stopper, og at jeg bare går uden anden ballade. ”Okay, men uden penge”, siger hun så. Ironisk nok har jeg for et par dage siden deltaget i en debat i dette forum om ikke at skrive anmeldelser af piger, hvor kemien fra begyndelsen viser sig at være dårlig. Jeg blev belært om at man bør gå, hvis der ikke fra begyndelsen er harmoni i forholdet. Underforstået at man selvfølgelig får sine penge tilbage.

 

Jeg valgte så at blive og må sige til hendes ros, at hun gav et godt blowjob. Faktisk så godt at jeg måtte bede hende holde pause for ikke at komme ret hurtigt. Det endte med at jeg afsluttede i hende bagfra, tog dagens tredje bad og var ude af døren efter 15 minutter og 700 kr. fattigere. Man kan sige jeg fik, hvad jeg kom efter. Men nogen stor oplevelse var det ikke, og jeg kommer ikke igen. Mest på grund af hendes attitude. Dette er en oplevelse, jeg hurtigt glemmer. Hun er er kun 2-3 dage endnu, men det er der næppe nogle af os, der bliver kede af.

 

Venligst Monster

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...