Hop til indhold
FrankJ

Super fod fetish

Recommended Posts

Det vi alle herinde har tilfælles er, at vi hver især har vores perversiteter, og alligevel er der nogen, som ikke kan holde sig tilbage fra at gøre nar ad dem, som er anderledes end dem selv.

Du er en ynkelig nar, hot6.

Redigeret af FrankJ

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det vi alle herinde har tilfælles er, at vi hver især har vores perversiteter, og alligevel er der nogen, som ikke kan holde sig tilbage fra at gøre nar ad dem, som er anderledes end dem selv.

Du er en ubegribelig stor nar, hot6.

 

hov hov hov, du ... jeg er skam også en meget stor fan af fødder, måske ikke fetichist, men det nærmer sig. Det kan du selvfølgelig ikke vide, men er du ikke en anelse tyndhudet, eller har du glemt din humor på pigetoilettet?

 

Jeg skynder mig lige at like dit første indlæg for det var sgu en lækker lille video! :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det vi alle herinde har tilfælles er, at vi hver især har vores perversiteter, og alligevel er der nogen, som ikke kan holde sig tilbage fra at gøre nar ad dem, som er anderledes end dem selv.

Du er en ynkelig nar, hot6.

 

En nar ligefrem? Er der kun plads til pæne fødder herinde? I så fald, så skal jeg da nok give mit bidrag!  B)

 

rDi25Zl.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg tager det som et godt tegn at jeg er gået fra "ubegribeligt stor nar" til en "ynkelig nar" :D

 

Uhm, Bly ... du har altså flotte fødder! Flere billeder :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

hov hov hov, du ... jeg er skam også en meget stor fan af fødder, måske ikke fetichist, men det nærmer sig. Det kan du selvfølgelig ikke vide, men er du ikke en anelse tyndhudet, eller har du glemt din humor på pigetoilettet?

 

Jeg skynder mig lige at like dit første indlæg for det var sgu en lækker lille video! :)

 

 

 Det kan man så vælge at tro på eller ikke tro på.

Redigeret af FrankJ

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er nu enig med Frank J

Hot6's fod er vist i en skala for sig, men dog postet uden grumme bagtanker.

Eller skal alle tråde til at starte med det billede? :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...