Hop til indhold
Gæst

Havnebumsen har mistet interessen for Kvinder!

Recommended Posts

Gæst

Kort og godt….. Jeg finder ikke Kvinder så interessante længere, derfor har jeg ændret mine seksuelle præferencer. Synes det blev lidt ensformigt med Bryster og Fisser Bryster og Fisser Bryster og Fisser… Der er sgu da andet i livet end Bryster og Fisser!! Synes Kvinder er for dyre uanset hvordan og hvorledes og ofte ikke særlig aktive i sengen. 

 

De er nogle brokhoveder og har en tendens til at gøre alt kompliceret  :???: Havnebumsen ønsker bare det simple liv med en kold på Molen..  supleret med en masse sex!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Efter min bedste overbevisning passer jeg bedre sammen med Mænd! et ukompliceret liv fyldt med masser af sex  :-P Desuden skulle Mænd være bedre til at sutte Pik

 

Nu er Kvinder jo ofte griske eller nærrige! Hvorimod Mænd er mere rundhåndede. Med min lækre røv øjner jeg en karriere! Der er jo store Penge i sex med Mænd  :eek: Havnebumsen øjner lysere tider  :cool:

 

Sidste chance hvis i vil prøve Havnepikken Tøser… Som den varme og godmodige Mand jeg er, skal det ikke koste Jer noget  :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Uh, jeg begynder allerede at trække kalorius op af mine KANSAS overall's med mine olierede, nikotin fingre ... have I got a treat for you, Bumsemand :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Fint du skifter Bumsenumse. Du har duleme været en hård konkurrent. Tak fra min xxxx

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kort og godt….. Jeg finder ikke Kvinder så interessante længere, derfor har jeg ændret mine seksuelle præferencer. Synes det blev lidt ensformigt med Bryster og Fisser Bryster og Fisser Bryster og Fisser… Der er sgu da andet i livet end Bryster og Fisser!! Synes Kvinder er for dyre uanset hvordan og hvorledes og ofte ikke særlig aktive i sengen. 

 

Så er du også ved at blive gammel, livstræt og dysfunktionabel.

Du kunne jo søge ind her på St. Kødlyst. Her har vi nemlig en afdeling, hvor døren kun kan låses udefra.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Uh, jeg begynder allerede at trække kalorius op af mine KANSAS overall's med mine olierede, nikotin fingre ... have I got a treat for you, Bumsemand :wub:

Ahh købesex Mænd er jo udstyret med en bette regnorm, det hyler de jo op om i hver 3. tråd!!!

 

Så man lægger jo ikke mærke til alverden, når man ligger og læser i bilbladet, imens de bøvler rundt der omme bagved!!! sender jo bruno til svømning ud igennem det hul, og det kan jo være noget af nogle kaloriuser, så en bette regnorm kan da være lige meget… Skal selvfølgelig lige huske at sige ahhh, når det lyder til de er færdig.

 

Hvis folk smider en ordentlig bunke skillinger, ja nu skal de sgu ikke være nogle nærrigrøve, så skal jeg da nok huske at smile, sige de er søde og åh ih så fantastiske  :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...