Hop til indhold
Soy

De grønne massagesteder i Århus - Tredje test

Recommended Posts

I Himlen på Skanderborgvej.

Jeg fortsatte min færd sydpå, så dagens test foregik hos Thaimassage Århus på Skanderborgvej. Et par trin ned og man kommer ind i en lille reception. Der sad nogle og ventede, mens de læste i bladene, som var lagt frem på bordet. Det var to kvinder! som ventede.

Ikke et dårligt tegn, - det er vist et MEGET grønt sted. Organdonor skal måske indføre en ny kategori: mørkegrøn :ugeek:

Så vidt jeg kunne se, er der 3-4 rum, hvor der kan foregå massage. Jeg blev fulgt ind i det ene og lagde mig på en opvarmet briks.

Dejligt.

Så kom min massøse ind og dækkede mig til med et par håndklæder og vaskede mine fødder med en vaskeklud, som var vredet op i varmt vand.

Meget dejligt.

Så fulgte der en særdeles behagelig og kompetent omgang massage. Når der skulle lægges pres på, foregik det med hele underarmen i stedet for spidsen af albuen. God detalje. Inden jeg vendte mig om blev bagsiden behandlet med de varme vaskeklude. Derefter fulgte hovede, arme og ben, så jeg til sidst snurrede i hele kroppen af velbehag. Mod slutningen blev jeg vasket med varme vaskeklude, dækket til og lidt massage gennem håndklædet for så at slutte af med ”sidde-op”.

Perfekt massage!

/Soi

Del dette indlæg

Link til indlæg

ovenstående passer meget fint med mine oplevelser

et pænt og rent sted, med opvarmede professionelle massagebrikse

kompenent og god massage - ofte 3-4 kvinder på arbejde - velbesøgt sted ofte folk i "venterummet" / reception

desværre ikke mulighed for bad (sådan som jeg opfattede det)

mulighed for at betalt med dankort - der står Thaimassage Aarhus på dit konto udtog :-)

kan bestemt anbefales

dkk 350 / time

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er kommet hos Thai massage Århus, gennem mange år. Kan kun tilslutte mig andres bemærkninger. Et godt sted men de kender selvfølgelig mig nu og jeg kender dem. Der er ingen mulighed hos ekstra, ikke så vidt jeg ved, men det er heller ikke det jeg kommer for. Jeg har altid fået en god betjening, altid glade smilende massører og chefen på stedet. En andre ting som gør jeg kun kommer der. Man kan booke tid på hjemmesiden og derved opnå rabat. Ved 10 timers massage bestilt gennem hjemmesiden, fås 1 time gratis. Det holdes der styr på gennem booking systemet.

MVH......Sand krigeren...:-P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...