Hop til indhold
DenRødeBaron

Daria, Burgstrasse 2, Flensburg

Recommended Posts

Der var ikke rigtig nogle sikre kort at spille i dag, så jeg tænkte jeg ville prøve et for mig helt nyt og ukendt sted, og det samme for pigen. Det blev så Daria på Burgstrasse 2:

 

https://sexnord.net/profile/14237/Flensburg/Daria

 

Det er hende på billederne. Fotografen har gjort sit arbejde godt, og fået hende til at posere på en måde, der skjuler at hun har en lille tendens til topmave. Hun er ikke særlig høj, de 160 cm der er angivet i hendes profil, er jeg lige ved at tro hun skal stå på tæer for at opnå. De to ting til sammen gør at hun virker en lille smule mere robust end billederne antyder, men absolut ikke noget, der ødelægger helhedsbilledet. Hun er stadig en nydelig lille dame med nogle dejlige bryster i den helt rigtige størrelse. Jeg kan selvfølgelig ikke være sikker, men jeg tror de er ægte. De havde ikke de typiske silikone-kendetegn. Dejlige at røre ved var de i hvert fald. Jeg vil gætte på, at der som sædvanlig skal lægges lidt til de 23 år, der står i profilen, men 25 kunne hun godt være.

 

Prisen var 50 EUR for en halv time og 100 for en hel, hvilket må siges at være rimeligt i Flensburg i dag. Der var ingen tale om ekstra-ydelser, og det var fransk med gummi. Jeg tror ikke hun tilbyder uden. Hun lagde ud med lidt let massage, hvilket var udemærket. Derefter fik hun vendt mig om på ryggen og gik i gang med "kerneydelserne". Hun er en sexet lille sag, der ved hvad det drejer sig om, absolut ikke noget at klage over der. Jeg holdt ikke til den behandling særlig længe, så det var hurtigt overstået. Det var til gengæld så også slut på seancen. Der var ikke noget med at bruge resten af tiden på at ligge og hygge og nusse, så alt i alt var jeg der nok maksimalt 20 minutter. Det skal dog ikke forstås sådan, at der var et pres for at blive færdig, for det var der overhovedet ikke. Hun er sød, venlig og ganske professionel, uden at virke kold. Hun snakkede ikke så meget. Faktisk tror jeg ikke hun er specielt god til tysk. Hun er i øvrigt fra Rumænien.

 

Nogle vil måske sige, at hun har snydt med tiden, men jeg mener ydelsen passer til prisen i forhold til andre steder. Man skal typisk op og lægge 70-80 EUR for en halv time, hvis man vil have mere. Jeg ved ikke, hvordan det ville være, hvis man tog en hel time hos hende for 100 EUR, men for en 50 EUR quickie kan hun klart anbefales, bare man er forberedt på rammerne og begrænsningerne.

 

Jeg synes ikke stedet er så svært at finde, som nogen skriver. Ind ad den hvide dør (der tydeligt er markeret med et 2-tal over) og ringe på en af klokkerne til venstre. De er markeret med navn. Den nederste dør står åben, så man skal op ad trappen. Selve lejligheden er ældre, lidt slidt, men ren og pæn. Værelset var kun lige bredt nok til en dobbeltseng med lidt plads ved siden af, men langt nok til at der kunne stå en skænk og en stol man kunne lægge tøjet på. Jeg ved ikke, om de ikke er vandt til at folk vil have bad, for der lå ingen friske håndklæder fremme på badeværelset, men det kan også bare være en forglemmelse. Jeg havde heldigvis klaret den del hjemmefra. Generelt var der ikke noget luksus over lejligheden, men der manglede heller ikke noget, udover at badeværelset kunne trænge til lidt vedligehold.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Selve lejligheden er ældre, lidt slidt, men ren og pæn. Værelset var kun lige bredt nok til en dobbeltseng med lidt plads ved siden af, men langt nok til at der kunne stå en skænk og en stol man kunne lægge tøjet på. Jeg ved ikke, om de ikke er vandt til at folk vil have bad, for der lå ingen friske håndklæder fremme på badeværelset, men det kan også bare være en forglemmelse. Jeg havde heldigvis klaret den del hjemmefra. Generelt var der ikke noget luksus over lejligheden, men der manglede heller ikke noget, udover at badeværelset kunne trænge til lidt vedligehold.

 

Var du på 1. eller 2. sal?

 

På 1. sal er der ihvertfald rigelig plads udenom sengen. 2. sal kan jeg ikke lige erindre, men begge steder er jeg blevet tilbudt bad både før og efter + rigeligt store håndklæder - dog ville pigerne ikke med i badet, men ellers syntes jeg da badeværelserne var OK og at lejlighederne fremtrådte noget mere indbydende end f.eks. Finkenstrasse, der kan virke lidt lurvet - men standarden kan jo hurtigt gå op og ned efter hvilke piger, der nu har været på besøg en uge - 14 dage ad gangen - så har hun overtaget fra en sjuskedorte - kan det jo hurtigt tage en dag eller to at få det hele til at dufte af VEL  :wink:

 

http://www.zolex.dk/lyrics/lyrics.asp?ID=14851

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det må være 2. sal. Jeg skulle op ad en trappe, igennem en dør (som hun var nede og lukke op), og op ad endnu en trappe. Jeg blev ikke helt klar over, om der var endnu en pige i samme lejlighed, eller hun har været neden under. Jeg så i hvert fald ikke noget til hende. Jeg vil ikke ligefrem kalde den lurvet. Det var også kun bollerummet, der var småt. Resten af lejligheden virkede sådan set rummelig nok. Badeværelset var faktisk rimeligt stort og ganske brugbart. Kunne bare bruge en opfriskning på nogle punkter. Ikke noget, der ville afholde mig fra at komme der igen.

 

Efter vi havde aftalt, hvad der skulle aftales, viste hun bare, at der var toilettet, og jeg gik derud. Hun sagde ikke noget om bad eller ikke bad, og jeg spurgte heller ikke. Men jeg tror det har lige så meget at gøre med hendes tyskkundskaber eller mangel på samme.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det må være 2. sal. Jeg skulle op ad en trappe, igennem en dør (som hun var nede og lukke op), og op ad endnu en trappe. Jeg blev ikke helt klar over, om der var endnu en pige i samme lejlighed, eller hun har været neden under.

 

Ok - det står der også: 

 

Klingen im 2. OG (overgeschoss)/2. sal

Til venstre for døren, hun var nede ad trappen for at lukke op, ligger lejligheden på 1. sal, hvor bollerummet er fint og rimelig stort, men her skal man ud bagved og ned ad en lille trappe for at komme på badeværelset, som er lyst op pænt. Men det er sådan lidt Faulty Towers med trapper op og ned. Men det er rimeligt lydt, så så snart man har ringet på forneden, kan man høre om der sker noget og begynde at gå op ad den første trappe, så man ikke behøver stå forneden og blomstre.

 

Men ellers har jeg indtryk af tyskerne ikke er så ømfintlige med det - har ihvertfald oplevet at de gerne hjælper en på vej, hvis man ikke lige kan finde den rigtige ringeklokke med navnet på den udkårne - eller hvis hun er optaget - hen til en anden adresse  :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Huaa Laan

Ok - det står der også: 

 

Klingen im 2. OG (overgeschoss)/2. sal

Til venstre for døren, hun var nede ad trappen for at lukke op, ligger lejligheden på 1. sal, hvor bollerummet er fint og rimelig stort, men her skal man ud bagved og ned ad en lille trappe for at komme på badeværelset, som er lyst op pænt. Men det er sådan lidt Faulty Towers med trapper op og ned. Men det er rimeligt lydt, så så snart man har ringet på forneden, kan man høre om der sker noget og begynde at gå op ad den første trappe, så man ikke behøver stå forneden og blomstre.

 

Men ellers har jeg indtryk af tyskerne ikke er så ømfintlige med det - har ihvertfald oplevet at de gerne hjælper en på vej, hvis man ikke lige kan finde den rigtige ringeklokke med navnet på den udkårne - eller hvis hun er optaget - hen til en anden adresse  :wink:

 

 

Jernsvinet, jeg ved godt du har tastet forkert (b og v ligger ved siden af hinanden på tastaturet), men jeg morede mig nu alligevel en del over dit nyopfundne ord: "overgeschoss". Det må jo betyde at skyde over eller at noget er overskydende ha ha ha :wink: :wink: :wink:

 

Håber at få tilgivelse for denne afsporing af trådens indhold :cool:

 

Hilsen

Huaa Laan

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...