Hop til indhold

Bundet af en ung tøs

Featured Replies

Skrevet

Hvor finder jeg ung smuk slank brunette med max b-skål som vil binde mig stramt og bruge mig i 2 timer, gerne en der vil tage fotos imens hun nyder mig der.

Helst på sjælland, og gerne en der også er til latex dress

Skrevet

Hehe det der, det må du hellere tage direkte med Daniella :)

Du kan sende hende en besked her: https://www.eroguide.dk/forum/user/12117-daniella/ ellers ring til hende.

ups

Skrevet

By the [email protected]åede du noglesinde at besøge hende japaneren i Sølvgade ?, hun var vist noget af det mest latex frække vi har set i DK meget længe.

Vi mangler sgu en rigtig kinky klinik til os gummi folk her i dk....................Tyskland.......De kan !

Skrevet

Lady Cherie er leveringsdygtig i Latex...

Til gengæld er det med ung tøs vel kun hende, hvis hun startede forfra med at tælle alder, da hun rundede de 100 :)

Skrevet
Prinz sagde den 31 Mar 2015 - 2:02 PM: Prinz sagde den 31 Mar 2015 - 2:02 PM:

Wauw, det kunne være man skulle tage et besøg til Jylland!

PS. hvorfor har vi ikke sådan nogle dejlige piger her i KBH :(

Redigeret af Srbboy2

• 3 months later...
Skrevet

Den japanske latex skønhed er Mistress Kawa on hun leverer alt der kan ønskes med latex. Dog er hun sjældent i landet. Se hendes hjemmeside for opdatering.

Kan også absolut anbefale Lady Iris. Hun er fænomenal lækker og har masser af skønt latex.  Endelig kan Domina Anita også levere latex oplevelser. Hun er dog ikke helt ung men lækker er hun.

Skrevet

Har valgt lady Laura. SF

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.