Hop til indhold
Svbfyr

Flat rate ikke længere ned end hamborg...

Recommended Posts

Jeg beklager hvis dette har været i nogle andre tråde men nu har en kammerat og undertegnet brugt de sidste par dage på at finkæmme nette og eroguide på at blive klogere omkring mulighederne i hamborg men vi er næsten blevet mere forvirret end klogere;).

 

Vi har tænkt os at tage afsted på onsdag d 1/4:) så det er ved at være sidste udkald til at få nogle gode fif...

 

Og jeg håber at nogle af jer garvede vil prøve at dele lidt ud af jeres erfaring og hjælpe os lidt på vej, så vi kan få en god oplevelse og kan få det fuldstændig på det rene:)

 

Så her kommer der et par spørgsmål:

 

 

-Findes der nogle "Rigtige" flat rate bordeller i hamborg, hvor det er EN pris i døren også kan du bare knalde løs hele dagen, hvor der ikke er 300 forskellige ekstra tilkøb i form af bj, fisseslik osv osv... 

 

- Og hvis der gør håber jeg at jeg måske ville kunne få navnene på dem:)?

 

- Er det rigtig at på de så kaldte flat rate bordeller så skal du kæmpe ret meget for at få fat i pigerne? 

 

- Og er der måske andre ting vi skal være opmærksomme på ved sådanne et besøg?

 

 

Eller skulle man gøre noget FULDSTÆNDIG andet;)??

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der kommer helt sikkert flere lige om lidt, der synes I meget hellere skal tage på FKK. Det vil jeg ikke blande mig i, jeg kan personligt godt lide flatrates, pauschal og hvad de ellers kaldes. Hvis I ikke vil længere væk end Hamburg, er der reelt kun to steder i kategorien: Aphrodite i retning af Kiel, ikke ret langt fra A7 små 100 km fra grænsen, og Fantasy Lounge i Hamburg, også tæt på A7, afkørsel Seevetal hvis jeg husker rigtigt.

 

http://aphrodite-kiel.de/start.php

http://www.modelle-hamburg.de/swinger_fkk.html?data[meta_id]=9468 (de har ikke deres egen hjemmeside)

 

Aphrodite er 130 EUR for hele dagen søndag til torsdag, og 150 EUR for en dag fredag og lørdag. FL er vist nok 100 EUR hhv. 120 EUR for en dag. I kan finde flere tråde der omtaler begge klubber hvis I søger i Tysklands-forummet, men der er ikke så mange friske beretninger fra Fantasy Lounge, som har heddet Optasia tidligere.

 

Der er også et par andre steder i Hamburg, Flat99, Geiz-club og muligvis flere. Jeg har ikke selv været på nogle af dem, men de er blevet omtalt her i forummet. Så vidt jeg forstår er det ikke ægte flatrates, men forskellige varianter over temaet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der kommer helt sikkert flere lige om lidt, der synes I meget hellere skal tage på FKK. Det vil jeg ikke blande mig i, jeg kan personligt godt lide flatrates, pauschal og hvad de ellers kaldes. Hvis I ikke vil længere væk end Hamburg, er der reelt kun to steder i kategorien: Aphrodite i retning af Kiel, ikke ret langt fra A7 små 100 km fra grænsen, og Fantasy Lounge i Hamburg, også tæt på A7, afkørsel Seevetal hvis jeg husker rigtigt.

 

http://aphrodite-kiel.de/start.php

http://www.modelle-hamburg.de/swinger_fkk.html?data[meta_id]=9468 (de har ikke deres egen hjemmeside)

 

Aphrodite er 130 EUR for hele dagen søndag til torsdag, og 150 EUR for en dag fredag og lørdag. FL er vist nok 100 EUR hhv. 120 EUR for en dag. I kan finde flere tråde der omtaler begge klubber hvis I søger i Tysklands-forummet, men der er ikke så mange friske beretninger fra Fantasy Lounge, som har heddet Optasia tidligere.

 

Der er også et par andre steder i Hamburg, Flat99, Geiz-club og muligvis flere. Jeg har ikke selv været på nogle af dem, men de er blevet omtalt her i forummet. Så vidt jeg forstår er det ikke ægte flatrates, men forskellige varianter over temaet.

 

Okey, tusind tak for svar:) Men efter din erfaring og smag hvilken af de 2 synes du så bedst om? aphrodite eller fantasy? 

Hvem har de pæneste piger, hehe:P?? og det pæneste sted? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har ikke selv været på Fantasy efter det skiftede navn, så de erfaringer jeg har derfra er muligvis lidt outdatede. Som sagt har det været lidt småt med rapporter derfra i lang tid. Hvad Aphrodite angår, skal du lige prøve at læse denne tråd:

'?do=embed' frameborder='0' data-embedContent>>

 

Stedet kan være OK, men der er desværre ikke garanti for den store fest.

 

Tilføjelse: Endnu en tråd om Aphrodite:

'?do=embed' frameborder='0' data-embedContent>>

Redigeret af DenRødeBaron

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...