Hop til indhold
Pallemand

Undskyldninger

Recommended Posts

Ved ikke hvor jeg skal placere dette spørgsmål så prøver her :-)

Nogen af jer der er tilmeldt sugardaters som også er gift eller har kæreste som kan hjælpe med en god undskyldning for hvad hicorp eller hvad der nu står på kontoudtog, hvad det kunne være så hun ikke fatter mistanke :-)

Palle

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Et eller andet åndsvagt du har købt på en gadget-webshop. Hvis det er en trækning der kommer samme dag hver måned er den lidt sværere. Et online-spil måske? :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Abonnoment på noget online securite

Men det er da lettere at sørge for at hun har sine husholdningspenge. Så skal hun ellers bare blande sig uden om økonomien derudover;-))

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis i har fælles økonomi er den meget svære at løbe fra på et printet konto udtog, min bankmand er da udemærket godt klar over hvad jeg har af div scor, sugardating ect. abonomenter. Så mon ik en kvinde ret hurtigt vil

konfrontere dig, sådan noget kan de bare lugte på 100km afstand, så enten så ved det eller få en af dine venner til betale.

 

Eller find en prostitueret og betal kontant, Sugar dating er op ad bakke hvis det bare er fisse du mangler.

 

Go dag.......og pas på dig selv og konen hvis du selv er gift eller i forhold, med mindre I åbner og bliver Swinger..........Det er Sjaw, hvis man er enige.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen

Du kan god være 100 provent anonym: gør følgende - jeg har tjekket med SD

 

du kan gå ind i banken og lave en indbetaling med dit brugernavn som "mærke" - eller et andet mærke så indbetalingen kan identificeres

skriv til SD inden så de ved betalingen kommer så de kan finde den

 

man skal mininum betale for 6 måneder pga øget administration

 

A

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...