Hop til indhold

Ældre frækkert.

Featured Replies

Skrevet

Hvor i Nordjylland huserer hun?

Nord for Aalborg

Skrevet
  • Author

Ja

Over dobbelt så gammel som mig. 

Hun er utrolig liderlig og nyder det til fulde. God oplevelse.

Hej latino hvor ser hun ud, mener ansigtet, er hun pæn eller ligner hun en bedstemor med grimme tænder osv?

Redigeret af klinikfuckers

Skrevet

Pæne tænder... hun er ikke smuk, men heller ikke den grimmeste. ser bedre ud end de fleste på hendes alder. Men igen Handler det om smag og behag.

Skrevet

Pæne tænder... hun er ikke smuk, men heller ikke den grimmeste. ser bedre ud end de fleste på hendes alder. Men igen Handler det om smag og behag.

Ja, smag og behag. "Ser hun godt ud," er et spørgsmål, der er umuligt at besvare. Det er som at svare rigtigt på, om mælk smager bedre end juice.

Skrevet

Forresten, Latino, fortæl endelig mere. Vi er vildt nysgerrige :)

Skrevet

prøv at søg på hende herinde, har selv besøgt hende for nogle år siden og det var en udmærket oplevelse

Skrevet
  • Author

Havde en aftale med hende i dag kl. 11, men blev desværre forhindret :mad:  hun skal besøges hurtigst muligt, det er en drøm at kneppe sådan en gilf. de 6 første billeder er af hende, hun er sgu fræk til at hun er 60 år. Nogen der ved om hun er Japansk? Jeg tænker på navnet, eller er hun dansk  https://www.google.dk/search?q=geisha%40godmail.dk&biw=1920&bih=985&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=qfQaVeezDof0OuzxgfgL&sqi=2&ved=0CAYQ_AUoAQ

Skrevet

hun er dansk, men ja rigtig fræk overvejede faktisk også selv at besøge hende igen.

Skrevet
  • Author

Det var navnet geisha der undrede mig, men fuck hvor nederen at jeg ikke fik besøgt hende.

• 4 weeks later...
Skrevet

Stadig intet besøg, klinikfuckers? Jeg går og overvejer enten at besøge hende eller Karin men kan ikke helt bestemme mig.

Skrevet
  • Author

Stadig intet besøg, klinikfuckers? Jeg går og overvejer enten at besøge hende eller Karin men kan ikke helt bestemme mig.

​Hej Dikkedik jeg må indrømme at jeg fik kolde føder og blev pivet:shock: men kigger sug dagligt på hende annonce og lysten er der stadig til aflægge hende et besøg.

Skrevet

Foretrækker stadig væk 2 på 30 fremfor en på 60 (ja jeg er altså en dirty ol man)

• 4 weeks later...
Skrevet

Nu har jeg skrevet om at få en tid hele to gange uden svar. Det begynder sgu' at virke lidt useriøst, dette her.

• 1 year later...
Skrevet
klinikfuckers skrev, den 31/3/2015 at 21:27:

Havde en aftale med hende i dag kl. 11, men blev desværre forhindret :x  hun skal besøges hurtigst muligt, det er en drøm at kneppe sådan en gilf. de 6 første billeder er af hende, hun er sgu fræk til at hun er 60 år. Nogen der ved om hun er Japansk? Jeg tænker på navnet, eller er hun dansk  https://www.google.dk/search?q=geisha%40godmail.dk&biw=1920&bih=985&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=qfQaVeezDof0OuzxgfgL&sqi=2&ved=0CAYQ_AUoAQ

Havde du nogle fotos ?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.