Hop til indhold

Recommended Posts

Hun er ok nok. Alt er med kondom.

 

Hmmmm...er nu ikke sikker på jeg ville ofre penge på noget der er "ok nok"...er blevet snydt alt for mange gange,så tror da at jeg lige som de fleste andre ønsker at finde en fræk pige der lever op til lidt mere end "ok nok" :cool:

Redigeret af youngatheart

Del dette indlæg


Link til indlæg
Badboy1 skrev, for 39 minutter siden:

Ja har prøvede hende det var  en meget fræk oplevelse. Kan godt gøres om.  

 

Denne kommentar virker ikke troværdig. Sorry to say.

Hun ser fræk ud. Skriv hvis du tager chancen! :) Vil gerne høre mere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det har jeg for lang tid siden, da havde hun en ret lille bil på det tidspunkt og det hele forgik på bagsædet, faktisk en ret fræk oplevelse. Men jo man er noget på stikkerne når man køre ud til en bil, for hvad venter lige. Men her er den altså god nok. Så bare afsted med dig for en lidt anderledes oplevelse 

/Tøffe

Redigeret af tøffe

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også været sammen med hende, så hende kan du godt stole på. Tror det var sidste år...Gætter på billederne er rigtige. Hun var i hvert fald lyshåret og havde nogle gode nødder, dejlige former og lever sig også rimeligt ind i tingene. Men kysser ikke. Og havde også lige vel rigelig sminke på, hvilket hun efter min smag ikke havde behøvet. Oplevelsen var dog alt i alt ganske glimrende.

Stedet er virkelig diskret og du skal være meget lokal for at risikere at møde nogen du kender. Hun har smidt en madras ind bag i en bette van, hvor der er ok plads til at du kan få lov til at "ordne" hende. Har desværre et pænt stykke vej at køre til hendes sted, så jeg har ikke haft mulighed for at gentage seancen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Synes også det lyder super frækt, men har bare altid det i tankerne hvordan man i sådan en bil ordner det hygiejniske  efter hvert besøg. Jeg elsker at vide der har været et bad imellem, eller endnu bedre at man kan tage et bad sammen, for så ved man jo alt er ok.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...