ManTaurus 3 Skrevet 28. Marts, 2015 Ovennævnte har en hjemmeside, hvor man kan se hvilke piger der er på vagt, men den er ikke blevet opdateret i lang tid. Den "nyeste" vagtplan er fra uge 8 ? Så ved ikke om stedet er lukket ( St. Blichers gade 48 ), eller om de ikke opdaterer mere ? der er en del søde piger som jeg gerne vil aflægge et visit, men orker ikke at ringe hver uge for st høre hvem der er på vagt. Er der andre herinde, som også har undret jer over ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3295 Skrevet 28. Marts, 2015 Hej Jeg var forbi stedet først i marts, der var der ihvertfald lukket. Pite Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 28. Marts, 2015 (edited) Lyder til at være lukket for tiden. Redigeret 28. Marts, 2015 af holstebronx Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ManTaurus 3 Skrevet 29. Marts, 2015 tak for hjælpen Pite og holstebronx. Så forstår jeg bedre at site ikke er opdateret. Men underligt at der er lukket, for det har været der i mange år. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg