Dirk Diggler 1 Skrevet 27. Marts, 2015 (edited) Hey gutter Fik lige øje på hende her og ville høre om der var nogen af jer der har været der ? https://annoncelight.dk/showad/180175 Hun ser da lækker ud Mvh Dirk Redigeret 27. Marts, 2015 af Dirk Diggler 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest issen Skrevet 27. Marts, 2015 Regn med det falsk det hele Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mor26 146 Skrevet 27. Marts, 2015 Tja de to første billeder er i hvert fald ikke den samme som de sidste tre. De to første billeder har hun flotte naturlig bløde bryster og de sidste tre er det "stive" siliconepatter. Men om det er fake andet end lige nogle af billederne skal jeg ikke gøre mig til herre over. God weekend:) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
s.f.s 60 Skrevet 28. Marts, 2015 Det er en alfons der har alle de annoncer på, hvor der står man ikke skal ringe men skrive - Ved ikke noget mht. pigen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mor26 146 Skrevet 28. Marts, 2015 Uha på min annonce bliver der os skrevet at man kun skal skrive og ikke ringe. Men der er nu ingen alfons. Så ikke alle:) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
s.f.s 60 Skrevet 28. Marts, 2015 Nej ung mor - det var nok lidt misvisende med alle, men der er flere af de ann. her i det nordjyske med samme metode, hvor det er alfonsen der modtager besked. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
s.f.s 60 Skrevet 28. Marts, 2015 - man skal skrive pigens navn i sms - Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nielsen1999 75 Skrevet 29. Marts, 2015 Det er nu søde piger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg