Hop til indhold

Recommended Posts

Hej.

Håber der er en der vil ligge et link op for mig da jeg ikke kan fra min telefon.

Først lidt fakta:

Pigen er fra Colombia

ALT er med kondom så spørg ikke om mega fransk eller sex uden kondom.

Hun er meget renlig. Dufter nyvasket så alt var i orden

Det er noget tid siden jeg skrev herinde og føler det er på tide igen da jeg har haft en rigtig god oplevelse med den sødeste massagepige jeg nogensinde har besøgt.

Det starter med at jeg aftaler at komme forbi her til aften så det er en dugfrisk anmeldelse.

Jeg går om bag huset hvor der går en havedør ind til hendes værelse så det er ret diskret. Det er et pænt og nydelig værelse som er meget rent i med rent sengetøj. Her møder jeg hende. Hun er rigtig smuk, sød, smilende og vild med sex.

Da jeg træder ind og tager jakken af begynder hun med det samme at kysse mig. Det er tantekys men hun gør dem gode. Hun spørger ikke engang efter penge så jeg hopper med på legen.

Efter et par minutters kys kyssede hun mig på skaftet og mine boller fik også en tur. Derefter på med regntøj og hun gav den bedste franske jeg har fået med kondom. Det gjorde hun rigtig godt.

Hun lagde sig ned på ryggen og gjorde sig til. En rigtig fræk tøs. Jeg slikkede hende hvilket hun nød. Derefter missionær til jeg ikke kunne holde mig.

Hun tog kondomet af og vi lå og snakkede lidt. Hun taler fint engelse.

Efter et par minutter tilbyder hun en alm massage som jeg siger ja tak til. Efter ca 5 min laver jeg et snedigt træk og spørger om hun også vil have massage. Elsker bare at give en smuk kvinde rygmassage og det nød hun til fulde. Hun rejste sig efter noget tid og og vi kyssede og gramsede igen på den frække måde.

En ny gang fransk til mig og derefter en omvendt ridestilling så jeg kunne nyde hendes røv. Hun gjorde det på en lækker måde så jeg til sidst måtte kapitulere igen.

Herefter snakkede vi videre om alt muligt.

Da jeg gik tøj på igen betalte jeg hende de aftalte 800,- for en halv time.(jeg var der 45 minutter)

Hun spurgte heller ikke her om penge. Jeg tager dem selv op efter påklædning. Da jeg er på vej ud står vi lige og kysser lidt igen i døråbninger.

En fantastisk oplevelse fra start til slut.

Stedet: 9/10

udseende: 9/10 (ser meget bedre ud end billederne)

Bryster: 8/10 (flotte men hjulpet en smule) vil tro det er en d-skål

Indlevelse fra hende: 10/10

Oplevelsen samlet: 10/10

Hun er her kun en uge til så jeg må anbefale jer at skynde jer. Hun er virkelig sød så behandle hende godt.

Hun fortalte også lige at den anden pige på stedet er skør så tror ikke de er veninder.

Håber i kunne bruge denne anmeldelse til noget.

Hilsen Zebra

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak arneo

Cuddler: tror jeg lavede en fejl i anmeldelsen. Da jeg skrev tantekys tænkte jeg på kys uden tynge men det var almindelige kys på munden :-)

Hvem kysser sin tante på munden? Så min fejl.

Det var meget intimt og overvejer en tur mere inden hun rejser

Redigeret af Zebra35

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så må jeg se at komme af sted, tak!

Hvordan er brysterne? På billederne viser hun kun røven, som om den var den eneste vigtig - måske fordi hun er sydamerikansk??   

Du skriver ikke noget om hvordan hun modtager kærtegn på brysterne og slik. Prøvede du det?

Redigeret af cuddler

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej.

Brysterne er gode synes jeg. Lækker størrelse hjulpet lidt på vej men de sidder godt. Hun elsker kærtegn og lever sig meget ind i det. Hun har sex med een somom man var nyforelsket hvis jeg skal beskrive det. Ved ikke ellers hvordan jeg skal beskrive det men kan ikke sige noget dårligt.

Synes hun gør det rigtig godt. Jeg er ihvertfald fan af hende.

007: ikke en stor røv men heller ikke lille. Vil sige en fyldig men fast røv. Hun træner den meget tror jeg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg mener at hun sagde fredag eller lørdag. Skriv når du har været der. Vil gerne høre om du fik samme behandling af hende.

Jeg når hende desværre ikke igen alligevel så er lidt heart broken :-(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har prøvet Lina den anden dejlige kvinde i Tåstrup ved ikke lige, hvad der gør hun er skør. Fik 1 time sammen med hende for 1200 for fuld pakke og god massage som hun virkelig gør godt. Hun er på ingen måde berøringsangst og kysser med tunge. Jeg har været der flere gange og hun virker sød og lige til. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej. Det er muligt at man også skal prøve hende også så :-)

Kan kun snakke om Vanessa som var rigtig skøn og slet ikke berøringsangst udover at hun ikke kysser med tunge.

Er det også Enghavevej du var ved?

Der er helt sikkert god chance for at jeg kommer tilbage til den adresse hvis alle pigerne der er så gode :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...