gavmildsuggadaddy 3 Skrevet 27. Marts, 2015 total fed oplevelse. Har Været ved vildmissen i Thisted. bliver mødt af af den frækkeste langhårede brunette i døren i hendes vens lejlighed. Hun føre mig ind i soveværelset og vi klare lige hurtig betalingen. Og så går vi ellers i gang. Hun er rigtig sød og for en til at føle sig godt tilpas. hun er livlig og ærlig er frisk på næsten den værste. Hun har den frækkeste lille røv og et par dejlige ungpige bryster. Hun er rigtig indlevende . Hun bliver rigtig våd. Hun er helt sikkert en pige der skal opleves igen ;) 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skovmanden 101 Skrevet 27. Marts, 2015 er der et link?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gavmildsuggadaddy 3 Skrevet 27. Marts, 2015 er der et link?? fandt hende på annoncelight. Men hendes mail er den der [email protected] der kan du kontakte hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nordlys12 72 Skrevet 27. Marts, 2015 https://annoncelight.dk/showad/178712 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stivberg 13 Skrevet 28. Marts, 2015 Hun er da alt for dyr. 1500kr for 1/2 time er sgu for meget! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gentlemandenthy 0 Skrevet 28. Marts, 2015 hold da fast!!!! fik en velafsluttet nat da jeg besøgte vildmissen inden jeg gik hjem i seng trods det sene tidspunkt fik jeg scoret mig en aftale ret hurtigt... ingen bøvl med at få kontakt... hun gav mig et blowjob jeg sent vil glemme endelig en tøs der kan lide at sutte til roden og hun var ikke bange for at vise det... dyppende den da også og det var alt i alt bare skønt. kan kun varmt anbefales... H.Svendsen Thy. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5851 Skrevet 28. Marts, 2015 Hun er da alt for dyr. 1500kr for 1/2 time er sgu for meget! Ja vi har alle en grænse. Men er pigen ikke sine penge værd, så dør hun af sult. Selvfølgelig kan man da købe en blow for 400kr. Men hvis pigen så bogstavelig tror, at hun skal puste, så er det vel rarere at spare op til en sutter hos en pige som kan sutte. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hotsummer 8 Skrevet 29. Marts, 2015 hun sutter for mindre end de1500 og hun er skide flot 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fotojylland 65 Skrevet 1. April, 2015 Er hun dansk ? Ja, hun er dansk. Jeg har skrevet lidt frem og tilbage med hende. Super sød pige virker det til. Hun tilbød, at jeg kunne få det hele uden gummi for 500,- ekstra. Det er ikke lige mig, men der skal nok være nogen, der synes det er lækkert Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bumle 16 Skrevet 2. April, 2015 Ja, hun er dansk. Jeg har skrevet lidt frem og tilbage med hende. Super sød pige virker det til. Hun tilbød, at jeg kunne få det hele uden gummi for 500,- ekstra. Det er ikke lige mig, men der skal nok være nogen, der synes det er lækkert Har prøvet at maile til hende. desværre uden svar ? Har hun et telefon nummer man kan kontakte hende på ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fotojylland 65 Skrevet 3. April, 2015 Har prøvet at maile til hende. desværre uden svar ? Har hun et telefon nummer man kan kontakte hende på ? Måske hun holder påskeferie:-) jeg havde kun kontakt over mail, så kan ikke hjælpe med et nr. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 6. April, 2015 ja hun er pæn, men ikke så gode bryster og slet ikke prisen værd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dressmann 580 Skrevet 7. April, 2015 Har prøvet at maile til hende. desværre uden svar ? Har hun et telefon nummer man kan kontakte hende på ? Da jeg mailede med hende - inden påske - var hun ved at flytte. Har heller ikke hørt mere fra hende siden da. Så måske hun ikke er kommet helt på plads i det nye Dressmann Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gavmildsuggadaddy 3 Skrevet 13. April, 2015 tror heller ikk hun er kommet helt på plads endnu, men det skal vel nok komme. men så vidt jeg har hørt om hende plejer hun at være god nok at melde tilbage når hun er på arbejde igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cooperdk 284 Skrevet 13. April, 2015 Hun skal nok finde ud af det med prisen. Hvis hun vil have noget socialt med de andre piger (det bliver nødvendigt for mange) så skal hun køre standardpriser. Eller i hvert fald noget der tilnærmelsesvis er standardpriser.De polske piger i Aalborg kører med 700 kr for ½ time, hvilket er en meget fair pris i min indre beregner. De danske og baltiske piger plus de sorte kører gerne med 1100-1200 for en halv time, hvilket er i overkanten af hvad det burde være. Især taget i betragtning at jeg aldrig har fået bedre betjening end af en polsk pige her i Aalborg. De andre er for optaget af pengene og glemmer at service er mindst lige så vigtigt, og ISÆR hvis prisen er høj. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gavmildsuggadaddy 3 Skrevet 13. April, 2015 tjaa tror der delte meninger om hvad der er fair da jeg syns det er måske lidt for lidt. personlig vil jeg 1000 gange hellere betale 1500 for en halv time ved en der ikk gør det hurtig ud og ind men er frisk på at snak osse. der mange piger hvor det bare er sex og det er det. hvor jeg syns det bliver lidt for meget når pigerne knap nok snakker eller for en til at føle sig tilpas. og det er jo osse et menneske og ikk noget materielt man køber og fortrækker da kvalitet frem for kvantitet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cooperdk 284 Skrevet 19. April, 2015 tjaa tror der delte meninger om hvad der er fair da jeg syns det er måske lidt for lidt. personlig vil jeg 1000 gange hellere betale 1500 for en halv time ved en der ikk gør det hurtig ud og ind men er frisk på at snak osse. der mange piger hvor det bare er sex og det er det. hvor jeg syns det bliver lidt for meget når pigerne knap nok snakker eller for en til at føle sig tilpas. og det er jo osse et menneske og ikk noget materielt man køber og fortrækker da kvalitet frem for kvantitet Pris og kvalitet følges SJÆLDENT ad.Den bedste ½ times oplevelse, jeg har haft, var med en polsk pige i Aalborg for et par måneder siden. Pris 700 kr. og det var inklusiv megafransk, og jeg måtte selv bestemme om det var slug, spyt eller facial! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gavmildsuggadaddy 3 Skrevet 28. April, 2015 jamen så forstår jeg da ikk hvorfor du går til andre hvis hun er den bedste du har prøvet fortrækker selv danske pige frem for udlandske syns de bedste jeg har været sammen med er danskere. og ikk de der udlændinge der Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2409 Skrevet 29. Juli, 2015 (edited) Er der nogen som har hørt om hun er tilbage igen evt.et andet sted i landet?Gerne PB med kontakt oplysninger til den smukke pige. Redigeret 29. Juli, 2015 af lille_peter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg