Jernsvinet 13991 Skrevet 29. Marts, 2015 Du skal ikke nøjes med de afpillede. Men må så sandelig hjælpe til, også hvor der kræves en rigtig mand. Jeg forestiller mig, at alle vores uselviske anstrangelser, kunne føre til et politisk karriere. Ja, vi må hellere til at komme lidt rundt for at støde nogle underskrifter sammen til Sexpartiet, så vi kan komme ind og gnave ben i folketinget 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
vestboen 103 Skrevet 29. Marts, 2015 Der er kun 15 minutter fra Silkeborg til Guldet i Bording, i form af skønne Rikke Solskin. Du kan ved selvsyn se billederne af hende på hjemmesiden, og de lyver ikke Du møder en humørfyldt skøn kvinde, som helt sikkert vil overraske dig. Her kommer ikke en beskrivelse af mine oplevelser med Rikke, jeg er altid kørt fra Bording med et smil på læberne. Søger du en kvalitetspige, så kan du ikke gå fejl af et besøg i Bording. http://www.rikkesolskin.dk/index.php/vagt#date=2015-04-01,mode=month 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg