Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hej

Er der nogen der har erfaring med om man kan modtage rimjob under massage i et af de mange thai steder der findes i KBH ?

Jeg har søgt på dette tidligere men uden held, håber der nogen med gode oplevelser.

MVH

Corleone

Skrevet

Samme her - Selvom jeg tror det bliver svært at finde sådan en pige.

Skrevet

Lucy på Daisy Club er ikke (eller var ikke) bleg for at gi' en gang rimming. Hun er godt nok ikke thai, men alligevel.

Skrevet

Ved Hvidovre station er der en thaimassage på 1.sal ved siden af cykelhandleren. Her er der en ældre sød thai som giver rimjob og et super øko blowjob til rimelige priser. Tror hun hedder nan eller nang

Sørg for at være nyvasket og uden hår :-P ellers tror jeg ikke hun gider.

Skrevet

Ved Hvidovre station er der en thaimassage på 1.sal ved siden af cykelhandleren. Her er der en ældre sød thai som giver rimjob og et super øko blowjob til rimelige priser. Tror hun hedder nan eller nang

Sørg for at være nyvasket og uden hår :-P ellers tror jeg ikke hun gider.

Korrekt mht. øko fransk - mht. rimjob har jeg desværre ikke selv erfaring med. Kan desværre ikke huske hendes navn, men det kan godt være hende. Hun er i Thailand p.t. - det fortalte hun mig da jeg var ved hende, for ca. 3 uger siden.

Jeg havde været forbi til en gang olie, og det var da ok udført. Da jeg så blev vendt, kunne hun pludselig helt andre ting. Det havde jeg ikke lige set komme, da der ikke var meget oplæg før "turn around".

Men hun var ikke sen til, at tilbyde fransk....og jeg tænkte selvfølgelig ok, og var da ikke klar over, at det var den naturlige version. Men ak ak - når man ligger der, med en kvinde på kroppen, som smiler, tager fat om roden, og bare dykker ned, og slikker sig om munden, kort efter jeg sagde ja tak....Ja så er man vel bare en mand, som er "solgt" til stang lakrids. Det var et okay blow, som hun lød til selv at nyde.

Hun brugte tid på både boller og skaft - og jeg gjorde ikke modstand, men forsøgte dog, at trække "pinen" ud :-P men MÅTTE jo give op til sidst, og der var da lidt mega fransk over de første sprøjt, men så tog hun desværre Mini Luc ud af varmen, og de sidste dråber havde hun "kun" glæde af på kinden, og omkring hendes lille hånd.

Når det blev sgu et noget længere svar....sorry.

God Påske

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.