Gæst Skrevet 27. Marts, 2015 I program 4 fra igår medvirker Morten og Susanne som laver amatør videoer til xhamster nogen der har link eller søgeord for at man kan finde frem til dem på xhamster? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 27. Marts, 2015 I program 4 fra igår medvirker Morten og Susanne som laver amatør videoer til xhamster nogen der har link eller søgeord for at man kan finde frem til dem på xhamster? Jeg ved ikke hvordan de ser ud, men der kommer da lidt videoer, når du søger på "danish couple". Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 7. April, 2015 slet ingen?? Kan du tage et screenshot fra programmet og lægge det op, så jeg kan se hvordan de ser ud (jeg kan ikke se kanalen), så skal jeg gerne hjælpe dig med at lede Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 7. April, 2015 Kan du tage et screenshot fra programmet og lægge det op, så jeg kan se hvordan de ser ud (jeg kan ikke se kanalen), så skal jeg gerne hjælpe dig med at lede Alle kan da se DR! https://www.dr.dk/tv/se/der-er-et-syndigt-land/der-er-et-syndigt-land-4-4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg