Hop til indhold
Guest Esbjergdreng

Gadepiger

Recommended Posts

Guest skrev, den 27/3/2015 14.19.01:

de sælger da sig selv så de er en handelsvare, jeg presser da også prisen har aldrig givet over 200 flere gange kun 100 for blow med slug

Der tager du FULDSTÆNDIGT FEJL!

En glædespige sælger aldrig sig selv, hun sælger sex.

 

Maria

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg
T.Hansen47 skrev, for 20 timer siden:

Ja det er sjovt, nu du nævner det. De piger har en rigtig god hukommelse.

Jeg har oplevet at en af dem spurgte om jeg skulle ha samme ydelse som sidst, og det var mindst 2 måneder siden.

Man forestiller sig de møder mange forskellige mænd og derfor nok ikke husker os, men sådan er det åbenbart ikke :)

 

Vi andre kan da godt huske din tur bag busken ved stenhuggeren, men det er vel ved at være for koldt til den slags fornøjelser.:-D

Nogle af pigerne har efterhånden været der i flere år, så de lærer vel de faste kunder at kende. Når man har besøgt den samme pige et par gange så hopper hun straks ind i bilen når man standser.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der tager du FULDSTÆNDIGT FEJL!

En glædespige sælger aldrig sig selv, hun sælger sex.

ja tro du bare på det Maria

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så er de Rumænske piger tilbage.. 

Var forbi mandag aften ved 21 tiden,  5 skønne Rumænere dansede "sexvalsen" for at lokke de forbikørende mænd ..

Det lykkedes vældig godt... 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fyrenfrafyn skrev, for 17 minutter siden:

Hvor er det henne man finder dem pt?

Østergade i Odense :)

 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fyrenfrafyn skrev, for 10 timer siden:

Er der en bestemt tid de er der på eller er det bare 24/7???

Det er nok bedst at lede efter dem mellem kl 19.30 - max. 01.00.

Der er normalt ikke piger i dagtimerne. Om aftenen er det koldt, så de holder ikke til at stå der så mange timer.

Der er et værested, " Reden " ,for gadepiger i nærheden som de bruger. Så skulle du ikke lige finde nogen, så vent en halv time og kom igen :)

Når det bliver varmere i vejret vil de naturligvis være længere tid i gaden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
T.Hansen47 skrev, for 4 timer siden:

Det er nok bedst at lede efter dem mellem kl 19.30 - max. 01.00.

Der er normalt ikke piger i dagtimerne. Om aftenen er det koldt, så de holder ikke til at stå der så mange timer.

Der er et værested, " Reden " ,for gadepiger i nærheden som de bruger. Så skulle du ikke lige finde nogen, så vent en halv time og kom igen :)

Når det bliver varmere i vejret vil de naturligvis være længere tid i gaden.

Mange tak

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest GP Lover

Jeg er ny her på sitet og er i gang med at læse mig igennem forskellige tråde jeg har ikke været hos så mange GP'er endnu, kun nogle par stykker, både en dansk og to udenlandske btw. Alle sammen søde piger. 

Debatten her tager udgangspunkt i en forstilling om at kvinde man køber leverer samme vare for 300 kr som for 600..det har jeg lidt svært ved at forestille mig. Personligt kan jeg godt lide når de faktisk har julelys i øjnene og smiler...

Hvis jeg tilbød at vaske nogens gulv for 500 og jeg blev presset til at gøre det for 400, så ved jeg personligt med mig selv, at det gulv bestemt ikke ville være så rent som det kunne have været, hvis nærigprinsen havde betalt den rigtige pris. 

Jeg kan ikke lade være med at tænke om nogen af de dårlige anmeldeser nogle piger får herinde, skyldes at anmelderen har presset dem i pris...og derfor i min optik ganske berettiget får, hvad han betaler for;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej GP Lover

Hvis du finder en pige på "gaden" kan du være ganske sikker på at hvis hun kan afslutte dig på 7½ minut, så er det lige akkurat det hun gør. De skal bare hurtigt videre til næste kunde. Her kan du sikkert nok presse dem i pris så du sparer et par 100 kr. 
Tager man på klinik og betaler f. eks. 5-6-700 kr for 15 min eller f. eks. 7-8-900 for en ½ time er min erfaring at der INTET sammenhæng er mellem pris og kvalitet. Samme sted med to forskellige piger til samme pris og ydelser kan også give VIDT forskellige resultater. Et godt eksempel er Ærenprisvej med Rosa og Cora. Førstnævnte leverer 1. klasses ydelse og er i den grad sød og rar og udstråler varme og glæde, helt klart i toppen. Sidstnævnte var simpelt hen så ringe en oplevelse at man tror det er løgn. Virker sur og uengageret. Klart den dårligste betjening jeg har været ude for. Og det er præcis hvad andre også beretter fra det sted.
Et andet rigtigt godt eksemper på at pris og kvalitet ikke altid hænger sammen er Emma som netop nu er i Odense. Betalte 700 for en halv time og hun leverede det ypperste man kan forestille sig. Og det er så den laveste pris jeg længe har betalt for en halv time.

Men - ligesom jeg har været ude for at man absolut ikke får hvad man betaler for - så er der også eksempler på det modsatte. Har et par gange kun betalt for et bj, men fik ikke lov til at gå før jeg havde kneppet GP'en. En anden havde ikke fået nok så jeg måtte pænt ned og slikke hende til hun kom, og der var ingen tvivl om at hun fik orgasme... Danm havde jeg vidst det havde jeg nok ikke skyndt mig at blive færdig inden for de 15 min jeg havde bestil. Var der nok midst en halv time. Se DET er sgu service....

Nå, men inden dette løber af sporet - hvilket det nok allerede er gjort - vil jeg stoppe mine udgydelser. Det er vist da trods alt en tråd om gadepiger. :-)

Smut nu ud og få noget:

FISSE!

P. S. Husk at fortælle os andre om dine oplevelser, på godt og ondt. Men husk - vær fair over for pigen. Ikke alle (udenlandske) ved reelt hvad der står i deres annonce ang. deres ydelser.

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest GP Lover

22 cm and Thick skrev: Et andet rigtigt godt eksemper på at pris og kvalitet ikke altid hænger sammen er Emma som netop nu er i Odense. Betalte 700 for en halv time og hun leverede det ypperste man kan forestille sig. Og det er så den laveste pris jeg længe har betalt for en halv time.

Point taken - oplevelser er individuelle, men jeg har en eller anden uvilje mod at skulle presse prisen, hvis det en pige på gaden. Næste gang tror jeg at jeg går efter en gadepige, bare for at få erfaringen, og Emma lyder også som en jeg hellere må besøge en gang..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det der med at presse en gadepige i pris, er lidt som at sparke på en der allerede ligger ned.

Giv dem meget hellere en 100 ekstra når du har fået et blow, og du kan være sikker på at se små stjerner i deres øjne. :)  + de vil ganske sikkert genkende dig.

Jeg havde en periode hvor jeg syntes det var sjovt :)

I KBH er tingene nok anderledes, men i Odense er der ikke stor udskiftning blandt pigerne, så man kan nå at lære dem at kende, og de kan selv finde på at gi dig tilbud :)

Redigeret af T.Hansen47
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg formoder at der er godt gang i gaden nu her i varmen, eller er jeg helt fejl på den

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Hvilken gade i Odense?

vh Alko

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej, Østergade, holde de rumænske piger til, især ved stenhuggeren., efter kl 20 måske 21. og til midnat.

Ridehusgade på vej ned mod Enggade, holde de danske piger til.

Mest om dagen og først på aftenen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jo, de holder til i varmeskuret i svinget..

er somme tider svære at få ud og komme i kontakt med..

Sexeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sexeren skrev, for 5 timer siden:

Jo, de holder til i varmeskuret i svinget..

er somme tider svære at få ud og komme i kontakt med..

Sexeren

Alså mener du svinget i Enggade?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja mellem Ridehusgade og Enggade

Fra banegården, hen til lyskryds, til venstre, næste gade til venstre, Ridehusgade. 100 meter ned., på højre hånd, der er skuret.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det ikke mest narkoludere som sidder der? Ikke meget GP over dem så.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jo, der er en del narko, men også en del der drikke hjernen ud.

få som bare vil tjene en skilling til sjov og fornøjelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg

"er somme tider svære at få ud og komme i kontakt med."

Lyder ikke voldsomt tiltrækkende,  hverken for sælger eller køber. Betegnelsen GP er nok ikke den rigtige her.

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...