Hop til indhold
PenStribe

Anna, skivebabes

Recommended Posts

Tak Fotojylland, i dag hedder pigen så Alina, meget flot ifgl billederne, men tvivler på de er ægte..

Tvivler også på at de er ægte, men giv gerne lyd, hvis du giver hende et besøg.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan godt anbefale Anna, jeg kom fast ved hende i flere år, hvor jeg besøgte hende hver gang hun kom til Danmark. Hun er en super sød pige der er med i sengen og man føgler at hun kan lide det, jeg kan helt sikkert andbefale hendes gfe.

Billederne er af hende men de er ikke taget i går, nogen af dem er blevet taget i de 5 år jeg har besøgt hende på de steder hun har været.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har været sammen med hende to gange for tre, fire år tilbage og jeg vil også klart anbefale hende... Faktisk noget af det bedste købesex, som jeg har prøvet og hun kunne helt klart lide hendes arbejde... Som før skrevet er hendes billeder af lidt ældre dato, og jeg vil gerne høre om nogen har besøgt hende for nyligt, om hun er ligeså dejlig og fræk, som dengang ??

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...