Hop til indhold

Recommended Posts

Har læst anmeldelser her noget tid og nu til mit første indlæg.

Jeg søger den bedste thai massag/esort eller massage pige i Nordsjælland, nord for Lyngby.

Er der nogle der har noget at byde ind med?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det var ikke mange krav eller præferencer andet end lokationen.  Hillerød/virum området vil være mit bedste gæt når ikke Lyngby kan gå an. Det skulle jo være Nord for Lyngby, hvis jeg forstår dit indlæg korrekt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det var ikke mange krav eller præferencer andet end lokationen. Hillerød/virum området vil være mit bedste gæt når ikke Lyngby kan gå an. Det skulle jo være Nord for Lyngby, hvis jeg forstår dit indlæg korrekt.

Lyngby går også. Nogle anbefalinger?

Vil gerne have et sted hvor der er yngre piger og mulighed for extra til fornuftig pris.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hej AlfaN

Prøv at bruge funktionen øverst i højre hjørne her på siden.

Man kan næsten skrive "hvad som helst" og så finder den et eller andet, bynavn f.eks er et meget godt udgangspunkt.

Det du skriver i søgefeltet vil blive highlightet med gult

Der findes rigtigt mange præferencer, og blot at skrive "den bedste massage eller massage nord for KBH

er meget vidt rækkende :wink:

Din efterlysning er lidt med "spredehagl" :oops: , så mit bedste råd til dig er ; Søgefunktionen :cool:

Good Luck

Dråben

Redigeret af dråben

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej AlfaN,

Jeg var for noget tid siden forbi Kgs. Lyngby Thaimassage og hvis det er det ungdommelige (petit) som tæller vil jeg gerne anbefale Dem. Den hårde Thai massage må du indfri på et andet sted men ellers ok sted.

http://www.thailyngby.dk/

Buddinge kunne måske også gå an ?.

Mvh

Giraffen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er der tale om ren massage, eller er det bonusgevinsterne, du går efter?

I Hillerød er der et par muligheder: Bangkok, som jeg kom en del på for et par år siden, samt Meena, som jeg ikke har personligt kendskab til.

Nord for Lyngby findes en herinde ofte omtalt klinik i Hørsholm (Siri?).

Går du mest efter bonusgevinsterne, er det mit indtryk, at Meena i Frederiksværkgade er stedet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Smil denne har jeg prøvet, rigtig god oplevelse,

Jeg skulle til job interview i lyngby, og havde kigget på nettet. Og denne var lige på tilbage vejen.

Cykelhandleren hilste godt nok da jeg gik forbi... he he

Jeg kom op til massagen og havde ikke bestilt tid, men jeg kunne lige nu det inden den næste kunde...travl forretning?

Jeg valgte olie massage 1 time. efter nogen tid vendte skulle jeg vende mig og massagen forsatte, til sidste legede hun lidt med mine dele... og der var liv.

Hun spurgte om hun skulle forsatte...og viste nogle håndbeærelser eller om jeg ville - og hun stik en finger i sin mund....ja tak

Til min store glade begyndte hun bare med det samme ingen gummi eller noget...cool

hun forsatte til jeg gav op i munden på hende, og det havde hun intet imod...

bagefter fik jeg lidt hoved massage, det vil lige sige at hun var topløs så snart jeg sage ja tak til ekstra.

jeg tror hun var omkring de 40 år, men sød og rigtig go vacum i hendes mund...smil 

synd man bor nede på sydsjælland, ellers havde jeg været der mange gange

Del dette indlæg

Link til indlæg

Smil denne har jeg prøvet, rigtig god oplevelse,

Jeg skulle til job interview i lyngby, og havde kigget på nettet. Og denne var lige på tilbage vejen.

Cykelhandleren hilste godt nok da jeg gik forbi... he he

Jeg kom op til massagen og havde ikke bestilt tid, men jeg kunne lige nu det inden den næste kunde...travl forretning?

Jeg valgte olie massage 1 time. efter nogen tid vendte skulle jeg vende mig og massagen forsatte, til sidste legede hun lidt med mine dele... og der var liv.

Hun spurgte om hun skulle forsatte...og viste nogle håndbeærelser eller om jeg ville - og hun stik en finger i sin mund....ja tak

Til min store glade begyndte hun bare med det samme ingen gummi eller noget...cool

hun forsatte til jeg gav op i munden på hende, og det havde hun intet imod...

bagefter fik jeg lidt hoved massage, det vil lige sige at hun var topløs så snart jeg sage ja tak til ekstra.

jeg tror hun var omkring de 40 år, men sød og rigtig go vacum i hendes mund...smil 

synd man bor nede på sydsjælland, ellers havde jeg været der mange gange

Hvad var navnet på den pige? Lyder spændende ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...