Hop til indhold

Søger hjælp

Featured Replies

Skrevet

Jeg har været i kontakt med Transmascha Teamet. Hende der udlejer sin kæreste, siger at kæresten er en crossdresser men hårløs. Så altså ingen silikone eller hormon boobs. Men "hun" skulle være ganske god til at sutte diller. Og hvor tit får man lov til at piske en person og derefter stoppe ens pik ned i halsen på den, i tre kvarter for 800kr?

Jeg kan desværre ikke, ellers havde jeg bestemt været fristet.

Skrevet

Karen er med garanti ægte. Hun er hyppigt nævnt på forum (søg). Nær veninde til Ellen i Kbh., så arbejder fra dennes lejlighed når hun er der. Da jeg var hos Ellen anbefalede hun mig også at give Karen et besøg. Har dog ikke selv været der endnu.

Redigeret af juipui

Skrevet

Karen er med garanti ægte. Hun er hyppigt nævnt på forum (søg). Nær veninde til Ellen i Kbh., så arbejder fra dennes lejlighed når hun er der. Da jeg var hos Ellen anbefalede hun mig også at give Karen et besøg. Har dog ikke selv været der endnu.

Karen arbejder mest i Aarhus men kan i kortere perioder besøges i København. Personligt er hun min nr 1 Shemale i Aarhus. Klart anbefalelses værdig.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.