Hop til indhold
Guest Liderlig-fyr

Flatrateklubber

Recommended Posts

Guest Liderlig-fyr

De kære EG brugere, har for alvor fået øjnene op for Flatrateklubberne. Hvilket resulterer i flere Anmeldelser, dejligt  :-P Men disse anmeldelser lander lidt tilfældig i Tysklandsforummet. Enten under Tyskland generelt eller FKK klubber. Hvilket ikke gavner overskueligheden. Både for at danne sig et overblik over hvad flatrate er ( spørger mange nye efter om og om igen) eller generel information om flatrateklubberne.

 

mit forslag går på at ligge flatrate og fkk sammen, så forummet hedder klubber. Alternativ oprette et separat forum til flatrate (ligesom der er til fkk) , for der kommer efterhånden mange anmeldelser fra klubberne. Sidste forslag synes jeg er bedst, men øger antallet af forummer, hvilket der vist er en modvilje imod.

 

Ikke en ændring som på nogen måde haster .. Men tænk over det! Evt de andre brugere af Tysklandsforum kan give deres besyv med. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

De kære EG brugere, har for alvor fået øjnene op for Flatrateklubberne. Hvilket resulterer i flere Anmeldelser, dejligt  :-P Men disse anmeldelser lander lidt tilfældig i Tysklandsforummet. Enten under Tyskland generelt eller FKK klubber. Hvilket ikke gavner overskueligheden. Både for at danne sig et overblik over hvad flatrate er ( spørger mange nye efter om og om igen) eller generel information om flatrateklubberne.

 

mit forslag går på at ligge flatrate og fkk sammen, så forummet hedder klubber. Alternativ oprette et separat forum til flatrate (ligesom der er til fkk) , for der kommer efterhånden mange anmeldelser fra klubberne. Sidste forslag synes jeg er bedst, men øger antallet af forummer, hvilket der vist er en modvilje imod.

 

Ikke en ændring som på nogen måde haster .. Men tænk over det! Evt de andre brugere af Tysklandsforum kan give deres besyv med. 

 

For mig at se kommer der ikke så mange anmeldelser eller efterlysninger fra Tyskland, så der kunne man ligesågodt slå det hele sammen under en hat og kalde det hele "Tyskland".

 

Det der derimod kunne være en fordel - det var om folk kunne finde ud af at lave en retvisende overskrift  :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr

Jeg synes ikke at FKK og Flatrates skal blandes sammen i et subforum, jeg foretrækker 2 separate subfora.

Fordi:

 

FKK=Ferrari

Flatrate=Fiat

 

:lol:

også den løsning jeg bedst kan lide

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes ikke at FKK og Flatrates skal blandes sammen i et subforum, jeg foretrækker 2 separate subfora.

Fordi:

 

FKK=Ferrari

Flatrate=Fiat

 

:lol:

 

Jeg kan nu godt lide min Fiat - på f.eks Fantasy Lounge koster det ikke ekstra med direkte indsprøjtning og man kan køre alle de ture man vil i forskellige modeller i  tidsrummet  :D

 

Ferrarien skal derimod ud og tankes op i garderoben efter hver tur  :cry:

 

Men forstår man ikke forskellen på flattrate og FKK - så er det nok ikke Tyskland man tager til under alle omstændigheder.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr

Pauschalclub Munster skulle nu nok kunne betegnes som en FIAT Barchetta  :-P Bada bing i Wolfsburg skulle, ifølge anmeldelser fra Paradiset, minde om en  Fiat Cinquecento ude ved en autohugger, hvor der har været rotter i ledningsnettet og den har været gennem knuseren

 

Anyway, hvem gider i det hele taget at have en Ferrari??? den kører jo ikke særlig langt på literen  :rolleyes: jeg er på ingen måde misundelig på dem som har sådan en  :???:

Redigeret af Liderlig-fyr

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...