Hop til indhold

Drømmejob for EG bruger?

Featured Replies

Skrevet

Egentlig kan jeg godt lide ideen med at man skal søge jobbet som anmelder. 

Tror det vil være sundt, hvis EG havde en lignende procedure. Mange tåbelige og tumpede anmeldelser ville kunne blive sorteret fra, hvis man skulle gennemgå en certificeringstest inden man fik lov at anmelde. 

Skrevet

Egentlig kan jeg godt lide ideen med at man skal søge jobbet som anmelder. 

Tror det vil være sundt, hvis EG havde en lignende procedure. Mange tåbelige og tumpede anmeldelser ville kunne blive sorteret fra, hvis man skulle gennemgå en certificeringstest inden man fik lov at anmelde. 

Jah, der var jo nok nogle stykker, der her ville trille af i svinget ;)

Skrevet

Ich parle sehr bueno les languages ... dove apply?

Skrevet

titman, hermed en opfordring til at hæve gennemsnitsniveauet på anmeldelser ved at skrive nogle. Din anmeldelser:andre-indlæg ratio kunne trænge til et løft tror jeg. ;)

Skrevet

Fedt job.

Men det er nok ikke på sin LinkedIn profil man skal skrive man har det job? ;)

Skrevet

Det ved jeg nu ikke Georg.

Når personalechefen kigger de første 250 ansøgninger igennem, så kan den slags joberfaringer måske sikre, at man bliver udvalgt til samtale? Om ikke andet, så har man da noget at snakke om, ud over alt det sædvanlige ævl om ambitioner, motivation osv.

Skrevet

Inden jeg søger stillingen vil jeg dog lige undersøge, hvad der egentlig blev af ham de kalder Massagetesteren i artiklen.

Men hvis man giver den gas, kan man nok nå ti minutter til en kvarters arbejde om ugen. Men jeg er jo heller ikke ung mere.

Skrevet

Det ved jeg nu ikke Georg.

Når personalechefen kigger de første 250 ansøgninger igennem, så kan den slags joberfaringer måske sikre, at man bliver udvalgt til samtale? Om ikke andet, så har man da noget at snakke om, ud over alt det sædvanlige ævl om ambitioner, motivation osv.

Bestemt, man skiller sig ud fra mængden.

Skrevet

Bestemt, man skiller sig ud fra mængden.

Vi må nok erkende, at vi måske ikke alle er lige kvalificeret til udfordringen. Men personlig er jeg meget interesseret i eventuelle kurser indenfor området. Hende den næsvise frækkert nede på jobcentret burde undersøge vores kvalifikationer. Og om vi eventuelt bare skulle være nogle nasserøve, som ikke gider arbejde.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.