Hop til indhold
Onslow

Drømmejob for EG bruger?

Recommended Posts

Gæst

Egentlig kan jeg godt lide ideen med at man skal søge jobbet som anmelder. 

Tror det vil være sundt, hvis EG havde en lignende procedure. Mange tåbelige og tumpede anmeldelser ville kunne blive sorteret fra, hvis man skulle gennemgå en certificeringstest inden man fik lov at anmelde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Egentlig kan jeg godt lide ideen med at man skal søge jobbet som anmelder. 

Tror det vil være sundt, hvis EG havde en lignende procedure. Mange tåbelige og tumpede anmeldelser ville kunne blive sorteret fra, hvis man skulle gennemgå en certificeringstest inden man fik lov at anmelde. 

 

Jah, der var jo nok nogle stykker, der her ville trille af i svinget ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det ved jeg nu ikke Georg.

 

Når personalechefen kigger de første 250 ansøgninger igennem, så kan den slags joberfaringer måske sikre, at man bliver udvalgt til samtale? Om ikke andet, så har man da noget at snakke om, ud over alt det sædvanlige ævl om ambitioner, motivation osv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Inden jeg søger stillingen vil jeg dog lige undersøge, hvad der egentlig blev af ham de kalder Massagetesteren i artiklen.

 

Men hvis man giver den gas, kan man nok nå ti minutter til en kvarters arbejde om ugen. Men jeg er jo heller ikke ung mere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det ved jeg nu ikke Georg.

 

Når personalechefen kigger de første 250 ansøgninger igennem, så kan den slags joberfaringer måske sikre, at man bliver udvalgt til samtale? Om ikke andet, så har man da noget at snakke om, ud over alt det sædvanlige ævl om ambitioner, motivation osv.

 

Bestemt, man skiller sig ud fra mængden.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bestemt, man skiller sig ud fra mængden.

 

Vi må nok erkende, at vi måske ikke alle er lige kvalificeret til udfordringen. Men personlig er jeg meget interesseret i eventuelle kurser indenfor området. Hende den næsvise frækkert nede på jobcentret burde undersøge vores kvalifikationer. Og om vi eventuelt bare skulle være nogle nasserøve, som ikke gider arbejde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...