Hop til indhold

Gangbang i Silkeborg

Featured Replies

Skrevet

Hej folk på Eroguide.

Jeg har gået og leget lidt med tanken om et gangbang, så nu tror jeg bare jeg vil kaste mig ud i det. Er der nogen der ville være interesserede i at deltage i et gangbang i Silkeborg? Så kan vi jo prøve at få noget stablet på benene. Håber at i er interesserede. Bare skriv i kommentar eller i messenger!

Skrevet

Hej Tulle

Det lyder spændende. Har du en pige i kikkerteten?

Måske skulle du retteligt have postet dit indlæg under Sexevents, men det er der sikkert andre der har mere forstand på.

Redigeret af TommyHansen

Skrevet
  • Author

Jeg har ikke valgt en pige endnu. Havde håbet at nogle af jer vise mænd på eroguide havde nogle fantastiske piger i tankerne :D

Skrevet

Hvis det kunne blive at aften arrangement syntes jeg det kunne være spændene, det er lidt svært at rive nogle timer ud af kalenderen i dagtimerne. :-P

Skrevet

jeg er mest til dagholdet, det er lettere at holde et par timer fri fra arbejde end fra konen :grin: 

Skrevet

Der er jo af og til Gangbang på Valhalla, som ikke ligger ret langt fra Silkeborg - om ikke andet kan man vel se arrangere noget der. Der er lokalerne, badfaciliteter, omklædningsrum mv. - desværre er stedet ikke helt så diskret, som det kunne ønskes, men det ligger rimeligt centralt her i det midtjyske.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.