Hop til indhold

Piger der kan lide at blive sprøjtet på...

Featured Replies

Skrevet

Har før efterspurgt dette og fik anbefalet Maise (dengang hos Mon Cherie), men hun er væk nu og der er måske andre piger i spil...?

Eller nye brugere med andre tips?

Jeg søger (som overskriften siger) først og fremmest en pige, der kan lide at blive sprøjtet på - kun bryster og mave!

Andre turn-ons:

-"naturlig" pige (helst dansk og som minimum med et godt engelsk)

- mellem 25 og 35 år (rigtig alder :-))

- store bryster - ingen A- og B-skåle, silikone er OK, men ingen "brystmonstre" (H-skål mm)

- kemi er selvfølgelig det allervigtigste, men det kan kun opstå og ikke "kræves" - men det hjælper måske, at jeg selv er en pæn fyr på 40 år.

Tak for alle input!

Jeg ville skrive "Hit me with your best shot", men det virker forkert med dette emne..... ;-)

Skrevet

Det er da mit indtryk, at en hel del piger ikke har noget imod at blive sprøjtet på - og når det så er så behersket, som du ønsker. Umiddelbart kommer jeg i tanker om Laura, som arbejder på Mon Cherie (og andre steder). Jeg besøgte hende for nylig, og hun er umådelig sød. Her for nylig sprøjtede jeg nu ikke på hende, men ved et tidligere besøg gjorde jeg. - Det havde hun vist ikke noget imod. Et godt råd: Hvis du slikker hende rigtigt blidt og grundigt omkring klitoris, bliver hun meget venlig stemt.

Skrevet

Jeg søger (som overskriften siger) først og fremmest en pige, der kan lide at blive sprøjtet på - kun bryster og mave!

Andre turn-ons:

-"naturlig" pige (helst dansk og som minimum med et godt engelsk)

- mellem 25 og 35 år (rigtig alder :smile:)

- store bryster - ingen A- og B-skåle, silikone er OK, men ingen "brystmonstre" (H-skål mm)

De fleste piger, der tilbyder spansk uden kondom (mellem brysterne) vil som regel også gerne have en halskæde eller forventer at du gerne vil sprøjte dem på brysterne (nogle piger tilbyder dog kun alt incl. spansk og svensk med kondom, men så finder man bare en anden pige, der ikke er spermforskrækket), men ellers har de fleste piger som regel ikke noget imod at blive sprøjtet på brysterne og andre steder - ansigtet - og munden skal derimod, som regel være aftalt nærmere på forhånd - koster evt. ekstra - dog som regel ikke, hvis du vil sprøjte dem i munden med kondom på  :D

Skrevet

http://seductiongirls.dk/pigerne/saseline/

Hende her nyder fuldt ud at blive oversprøjtet...bliver meget let tændt og drivende våd. Supersød, eksotisk lækker tøs.

Skrevet

Malue magic kan godt lide sprøjt på brysterne

Skrevet

Tak for alle inputs!

Lige en afklaring:

Er helt med spansk osv og har også gode erfaringer dér, men også erfaringer med piger, der er sprunget hen efter køkkenrullen/håndklædet efter sidste sprøjt (eller stort set samtidig med sidste sprøjt... :-() og jeg vil gerne have en pige, der leger med og kan lide det - også bagefter!

Fx har Malua (Sexy Secret) har givet mig en fantastisk opvisning i hvordan det kan gøres.

@Pigeforsker:

Er Laura lig med Laura fra Sexy Club?

@nuhok:

Hvor arbejder Malue Magic?

Men fortsæt endelig med gode inputs og egne erfaringer!

Skrevet

Til eh74: Nej, Laura fra Sexy Club er en anden. Hun er den meget slanke meget langbenede kønne pige med hår på kussen. Laura fra Mon Cherie er ca. 26, blond, charmerende ansigt med smilende øjne. Jeg har kneppet dem begge inden for nyere tid. På Mon Cherie plejer Laura at sprede ben om mandagen. - Du ønskes held i sprøjten!

Skrevet

Er helt med spansk osv og har også gode erfaringer dér, men også erfaringer med piger, der er sprunget hen efter køkkenrullen/håndklædet efter sidste sprøjt (eller stort set samtidig med sidste sprøjt... :sad:) og jeg vil gerne have en pige, der leger med og kan lide det - også bagefter!

Ja, det kan forekomme, men står køkkenrullen indenfor rækkevidde hjælper jeg da gerne med at tage det værste og følge med pigen i bad bagefter.

Nogen piger bryder sig ikke om at man sigter mod deres hoved, når man sprøjter - derfor kan det være en fordel at sætte sig ved siden af pigen, så sprøjtet kommer på den anden led og pigen mere roligt kan se og evt. hjælpe til med de sidste ryk  :)

Men det er dejligt at se en pige, der nyder at smøre/få smurt brysterne smurt ind i kærlighedsnektar - det giver "efter sigende" både mere spændstige, flottere og større bryster  :D

Skrevet

Det er ganske rigtigt at jeg nyder sprøjt på mine store bryster rigtig meget sf

Det skulle også være sundt for huden har jeg hørt hi hi

Der er da ikke noget frækkere end at se en dejlig pi.... Sprøjte af begejstring og så ramme mine store bryster mums

Så mere af det drenge ......

Skrevet

Ttjah, de fleste arbejdende kvinder der kan lide at blive sprøjtet på, har som regel ikke megafransk på menuen,

Skrevet

Ttjah, de fleste arbejdende kvinder der kan lide at blive sprøjtet på, har som regel ikke megafransk på menuen,

Vil du forklare din kommentar? Jeg forstår ikke hvad du mener?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.