Hop til indhold

sexysamanta

Featured Replies

Skrevet

Hej

Er der nogen der har kendskab til hende her?

Hun golder til på et hotel i Aalborg... Jeg regner med at besøge hende senere i dag?

Skrevet

Hun har tidligere været omtalt her inde og det var ikke positivt..!

Skrevet

Hun ser saftsusemig godt ud og hun påstår at det er hende 100%. Glæder mig til at høre nærmere efter dit besøg :-)

Skrevet

Men er det ikke samme billeder?

Skrevet
  • Author

Hej

Så fik jeg besøgt Samanta og lad mig starte med at sige at det var en blandet oplevelse.

Vi skrev frem og tilbage på SMS og hun var meget flink til at skrive omkring services og priser. Og adressen var et hotel i Aalborg midtby hvor man ved henvendelse til hende ved parkering fik en sms med etage og værelse og besked om at døren stod på klem.

Da jeg kom ind mødte jeg en pige der lignede billederne, men billederne var tydeligvis redigeret og nok et par år gamle. Men en lækker pige.

Vi havde aftalt at jeg ville vælge mellem mega fransk og en halv time da jeg kom frem, problemet var bare at da jeg så stod der tilbød hun ikke mega fransk men kun super fransk og det var kun 100 kr. billigere end en halv time, så jeg valgte den halve time.

Hun bad mig afklæde mig og ligge mig på sengen, og her kom den første turnoff for fjernsynet kørte i baggrunden med lyd og det ville hun ikke slukke for hun fulgte med i den serie:-/

Hun smed selv alt tøjet og gik i gang med super fransk, dog uden at jeg måtte røre hende imens. Efter lidt var jeg ret tændt og hun gav ham regnfrakken på og satte sig for at ride mig, igen med kroppen så langt væk at man ikke kunne mærke på hendes patter.

Efter nogle minnutter ville jeg skifte stilling og tage hende bagfra, men nej, pludselig var det kun med en stilling:-/

Jeg lod hende gøre mig færdig og spurgte til den lovede massage bagefter, men nej, det var et gammelt tilbud og hun havde nu mere travlt med at se TV end at sige farvel.

Alt i alt en flot lækker pige der er mega stram og giver mega god fransk, men total nedern og gør at jeg nu virkelig overvejer om jeg gider forsætte med at besøge piger og smide hårdt tjente penge ud.

Så godt råd, vær meget klar i spyttet på hvad I aftaler med hende inden i går i gang ellers vil i måske føle jer snydt.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.