Hop til indhold
Syden

Alessia - Burgstr. 2

Recommended Posts

Hej

 

Brugte 50€ på en halv time hos Alessia i går.

 

https://sexnord.net/profile/13348/Flensburg/Alessia

 

For at gøre en lang historie kort, så passer billederne og hun har en dejlig krop, men hun virkede totalt uengageret.

 

Nok heller ikke en jeg ville løbe langt efter, da jeg synes hun mangler noget "kant"  :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen hvordan i alverden kan I da tro, at en skolepige kan finde ud af - endsige have lyst til - at have sex med en gammel liderlig gris, som er til små piger????

Redigeret af FrankJ

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen hvordan i alverden kan I da tro, at en skolepige kan finde ud af - endsige have lyst til - at have sex med en gammel liderlig gris, som er til små piger????

 

Hvor kom det sure opstød lige fra ???? :cool: 

 

Når hun går ind til et job som dette, må hun vel regne med at der kommer alle mulige folk på besøg. Store, små, unge og gamle.

 

Hun kan vel altid afvise folk, hvis der er en hun ikke bryder sig om.

 

Det kunne jo tænkes at hun har haft en dårlig dag, og ikke har været helt oplagt. Så derfor har servicen ikke været i top.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

 

Jeg håber, at der er nogen som synes om, at jeg skrev, hvad jeg havde oplevet......det er vel det forumet drejer sig om :-)

 

@FrankJ

Jeg tror du forveksler mig med en anden, når du kalder mig for "en gammel liderlig gris"

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej, man skal måske også lige tænke på hvad man får for 50 euro i forhold til Danmark, når jeg besøger en pige i flensborg, betaler jeg aldrig kun de 50 euro, for så er pige stort set aldrig helt med, men går man op på de 70-80 euro, så plejer de at være på.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor kom det sure opstød lige fra ???? :cool:

 

Når hun går ind til et job som dette, må hun vel regne med at der kommer alle mulige folk på besøg. Store, små, unge og gamle.

 

Hun kan vel altid afvise folk, hvis der er en hun ikke bryder sig om.

 

Det kunne jo tænkes at hun har haft en dårlig dag, og ikke har været helt oplagt. Så derfor har servicen ikke været i top.

 

Og det kunne tænkes, at hun har så meget brug for pengene at hun forsøger at klare det. 

Men tak i øvrigt for, at du bekræfter min teori :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej, man skal måske også lige tænke på hvad man får for 50 euro i forhold til Danmark, når jeg besøger en pige i flensborg, betaler jeg aldrig kun de 50 euro, for så er pige stort set aldrig helt med, men går man op på de 70-80 euro, så plejer de at være på.

 

Jeg har aldrig fået dårlig behandling for 50 Euro, men jeg holder mig også til voksne kvinder :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...