Hop til indhold
Lady Cherie

Mandlig kønsbarbering....hmmmmm....Fra Venuslogen

Recommended Posts

Var inde og søge på nogle ting på Logen, som nogen syntes er så slem, jeg syntes jo der var ret mange grin derinde, her var en af dem jeg lige faldt over derinde, som jeg ikke syntes skal gå tabt.

Så sig ikke vi ikke var slemme dengang :D

Mandlig kønsbarbering....hmmmmmSærdeles højtagtede menighed....

Jeg tillader mig at entre talerstolen i denne højst alvorlige sag for synagogen. Dette indlæg udspringer af nogle indlæg under "Debat med Gudinder"...

Lad mig indledningsvis anføre....jeg er rystet..intet mindre..dette er jo særdeles intimt dette emne..men før eller siden måtte logen jo komme til dette punkt.."Skal humørraketten SMUKKESERES...inden klinikbesøg".

Den agtede broder Futte..anfører at "bollerne skal poleres"...jeg antager at han mener de skal skinne..og i den forbindelse har jeg ham mistænkt for at anvende bonevox...Johnsons...men herr Futte er åbenbart totalt ligeglad med hvordan folks tid bruges..hvad er der i vejen med at anvende "Turtle-Wax"..når man allevel ordner Folkevognen, eller når man har det kære automobil i vaskehallen at smide bowserne og deltage i sidste halvleg (husk det er efter børsterne) og hoppe op på taget og deltage i "Guldvasken".

Hr. Mister anfører i sit indlæg at man bør anvende pincet og hiiiiive hårene ud fra brændstoftankens sider...nuvel her har vi så en mand der lader hånt om sikkerhed. Jeg vil da gerne vide om..hvisogsåfremt ifald der er overtryk i "tanken" om pincetten skal håndteres med arbejdshandsker eller boksehandsker i tilfælde af meget højttryk.

Den gode søster Janice, der åbenbart har sin egen frisørforretning anfører at den korrekte fremgangsmåde er at benytte trimmer..jeg skal her anføre at det stort set er umuligt at gøre selv..har selv prøvet det. Starten går meget fint...man trækker i snoren og den gode Husquarna 1,5 HK totakts græstrimmer starter som den skal..man taper "dødemands" funktionen til..smider bowserne..lægger sig på ryggen på havebordet..monterer sikkerhedsbrillerne..og så prøver man at holde dette to meter lange gespenst af en trimmer op i luften og hvinet af nylonsnøren der nærmer sig de ædlere dele skriger i ørerne..medens man giver gas med storetåen...dette er bestemt ikke en øvelse for amatører...men som tidligere anført: "Viljen til at prøve, fostrer evnen til at kunne"....

Den gode herr Dunk er inde på noget af det rigtige med en ukrudtsbrænder, jeg vil dog her anføre..at man lige så godt kan anvende sin gode store gode gamle velafprøvede tagpapbrænder..her er det driftudgiften der kommer ind i billedet..nemlig gassen..en god 11 kgs flaske koster 172 kr i den lokale brugs..og slipper hurtigt op ved flittigt brug..her kan det betale sig at køre over grænsen og bytte flaske for blot 90 kr.

Frøken solskin anbefaler ligeledes "glatte boller"...køre søster..når nu man har været i byen såd"n en fredag aften og kommer forbi bageren på sin vej hjem, og har købt en pose morgenkræse boller...og man nogle timer senere ønsker at "sætte tænderne" i dem...så behøver det ikke nødvendigvis at være bagerens boller der er "lådne".....

Den gode herr Victor anbefaler et af disse nymodens Fiskars ukrudtsdampere...og dette er jo en fremragende ide, man fylder et par liter vand i tingesten..smider under benklæderne..lægger sig på gulvet med fjernbetjeningen til tv"et, og der kan man så ligge og "dampe" løs til Tipsfodbold..i halvlegen kan man så efterfylde apparatet.

Når kampen så er forbi..står kuløren på "værktøjet jo glimrende til gardinerne i soveværelset...obs. stå derfor ikke nær gardinet når konen trækker for..med et raskt ryk..det kan give katastrofale følger.

Da jeg selv er lidt af en hobbymand skal jeg slutteligt anbefale min egen nemme måde:

Jeg anvender normalt en Metabo enhåndsvinkelsliber til formålet, monteret med en 115 mm skrubskive af god kvalitet (rigeligt med carborundum), og giver derefter "tingene" en god omgang linolie (endeligt koldpresset)....det er leth.

I sommertiden hvor der er varmt kan kartoffelmel anbefales, man laver blot en lille pose, fylder den med kartoffelmel (ganske billigt)monterer denne pose i underbenklæderne, og for hvert tredie skridt man går..laver man en lille knæbøjning..det fungerer fint...dog bliver man passet op af en del mennesker der spørger til ens helbred..men hva pokker....

Gnæk

Growler

Diverse svar til indlæget kan læses her:http://www.venuslogen.dk/logen/board47-fakta/board5-growlers-kaktus/1808-mandlig-kønsbarbering-hmmmmm/?s=5f0d0dceca33451210bf56b85f411804

Redigeret af Lady Cherie

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hehe - før jeg begyndte selv at barbere bollerne, fik jeg af og til en glædespige til at hive nogle af dem af ganske ganske langsomt - jo langsommere, jo bedre - det er pirrende  :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

 ganske langsomt - jo langsommere, jo bedre - det er pirrende  :P

Du er moden til at komme op at hænge hos Cherie. Til hende vil jeg sige. Gris på gaflen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...