Hop til indhold
Gæst

Selvskade / Helsingør

Recommended Posts

Gæst

Jeg ved ikke hvor jeg skulle lægge den her, så nu ligger den her.
Hvis det er forkert, er mods mere end velkomne til at flytte på den.

 

https://annoncelight.dk/showad/155965

 

Q PÅ 19 TILBYDES I HELSINGØR

Q på 19 kommer ud i helsingør i aften og modtager også hos mig

163 cm ,82 kg og stor d skål.

Har ar på arme og ben efter noget selvskade men intet med betydning for sex

Kontakt skype eller mail [email protected]

 

Har hun ikke været fremme før?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jo, det har hun, desværre!

 

Det er jo skræmmende. Kan der virkelig ikke gøres noget?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun har også været debatteret på EG før. Men sådanne tilfælde bør man også advare mod hvergang de dukker op.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun været oppe at vende før og da boede hun på et opholdssted og mente ikke at det var noget problem at have gæster rendende der. Håber de pædagoger der var på arbejde holdt øjne og øre åbne og fik stoppet dem der kom hvis der kom nogen. Jeg arbejder selv på et opholdsted i det jyske og vi ved altid hvem der kommer og går og har vågen nattevagt til at holde øje om natten. Det er ihvertfald ikke det vi lærer de unge mennesker at de skal bruges deres voksenliv på.

 

Men det er svært med de unge mennesker i dag de bliver smidt rundt i systemet og gidsler i forhold til hvem der skal betale til dem. og det kommer jo sikkert ikke bag på nogen at kommunerne skal spare. Og er bange for at der ikke kan gøres noget for at stoppe hende herinde og på Annonceligt da man jo bare opretter en ny mail så er man på igen. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest EkstremsoNVJ

Må jeg spørge.....

Jeg kender ikke pigen men har en ide om hvem hun er...

Men dømmer i hende fordi hun har været selvskadende eller er der andre årsager?

Man kan jo godt være en udemærket GP på trods af man har været selvdestruktiv på et tidspunkt?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Må jeg spørge.....

Jeg kender ikke pigen men har en ide om hvem hun er...

Men dømmer i hende fordi hun har været selvskadende eller er der andre årsager?

Man kan jo godt være en udemærket GP på trods af man har været selvdestruktiv på et tidspunkt?

Det kan godt være mig, der er hyper sensitiv og lægger for meget i indhold og ordlyd i hendes annonce. Men jeg ville være meget i tvivl om hun var helt i balance med sig selv (for nu at udtrykke det politisk korrekt) og det ville få mig til at afholde mig fra at opsøge hende. Risikoen for at være sammen med een der ikke er i kontrol med sig selv er for mig ikke acceptabel.

Det kan så meget vel være at pigen er helt ved sine fulde fem og blot ønsker at få noget sex og tjene nogen penge. Jeg ville bare ikke løbe risikoen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Må jeg spørge.....

Jeg kender ikke pigen men har en ide om hvem hun er...

Men dømmer i hende fordi hun har været selvskadende eller er der andre årsager?

Man kan jo godt være en udemærket GP på trods af man har været selvdestruktiv på et tidspunkt?

 

Jeg tror ikke på at hun er velovervejet og har sig selv med i det. Man bor trods alt ikke på et bosted, uden grund. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest EkstremsoNVJ

Det er korrekt.

Jeg dømmer hellere ikke jer og hvis det er den pige som jeg tænker på så tror jeg bestemt hellere ikke hun har det godt.

Min pointe var bare at man kan jo godt have været selvskadende på et tidspunkt og være en god GP. Jeg ville nok bare ikke reklamere med det hvis det var mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er korrekt.

Jeg dømmer hellere ikke jer og hvis det er den pige som jeg tænker på så tror jeg bestemt hellere ikke hun har det godt.

Min pointe var bare at man kan jo godt have været selvskadende på et tidspunkt og være en god GP. Jeg ville nok bare ikke reklamere med det hvis det var mig.

Jeg mener ikke der er nogle, som dømmer hende. Princecharmekluds trådstart handler i langt højere grad, om du bør læse mellem linierne. Han beder os andre liderbukse, om ikke at bære ved til den skade og overlast hun i forvejen må have lidt. I hele debatten er der ingen, som bebrejder pigen noget, eller ønsker hende ondt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest EkstremsoNVJ

Sådn opfatter jeg det bestemt hellere ikke.

Mit spørgsmål gik kun ud på om man ikke kunne være en god GP på trods af at man har været selvskadende en periode.

Vi har jo alle oplevet et eller andet træls i vores liv og vi agere alle forskelligt på det - men det betyder jo ikke at man ikke kan få det godt igen og komme i balance.

Igen så siger jeg at jeg ikke er efter nogle og det jeg siger ikke er henvist til kun denne pige.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sådn opfatter jeg det bestemt hellere ikke.

Mit spørgsmål gik kun ud på om man ikke kunne være en god GP på trods af at man har været selvskadende en periode.

Vi har jo alle oplevet et eller andet træls i vores liv og vi agere alle forskelligt på det - men det betyder jo ikke at man ikke kan få det godt igen og komme i balance.

Igen så siger jeg at jeg ikke er efter nogle og det jeg siger ikke er henvist til kun denne pige.

Til dine tre små linier, har jeg skrevet den længste indlæg jeg endnu har skrevet. Desværre blev den så smertefuld og gik så tæt på mig selv, at jeg ikke kan offentliggøre den. Jeg vælger at lade den modne og skrive den i et mere distangteret form når jeg føler mig parat.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...