Lady Cherie 5801 Skrevet 24. Marts, 2015 (edited) Jeg er Cherie,Lady Cherie....Hex af Guds Nåde!!!DOMINATION TO THE SOUND OF YOUR HEARTBEAT~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~En Diabolisk smuk djævel,,som vil fravriste dig dine inderste fantasier.En heks, som driller og tirrer!Løfter dig til skyerne og knækker dig!Piner og plager dig til den ultimative nydelse...Bruger din krop, til hvad jeg finder den egnet til...for mig,Min vilje,...min lyst!Jeg er født med de bedste redskaber,...Mine hænder!Jeg kan alt - Jeg vil alt!og når jeg har dig i min magt,Så gør jeg det!~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Hvad skriver andre om mig:Se herDer er hele 3 sider til lidt "Læsning"~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Udfordrende og grænseoverskridende slavesammenføringi djævelske domina: Lady Cherie’s sorte Univers Kys mine støvler og bøj dig i støvet, slave! Vis din ydmyghed og frygt, når du iført maskeanonymt og til tider blindfoldetvil blive brugt sammen med og af andre slaverog kan hermed blive udsat forekstrem ydmygelse, underkastelse, udnyttelse m.v. Her er det kun Lady Cherie’s luner, der sætter grænserne. Tør du overgive dig? Torsdag 9. april 2015 fra kl. 20.00 – ca. kl. 23.00 (minimum 3 timer) “Valhalla” 7442 EngesvangVester Christianshøjvej 4v. Hovedvej A13 mod ViborgPris:kr. 2.500,- Tidsbestilling og evt. ønsker foregår pr. mail. senest d. 8. april 2015 [email protected]Lady Cheriehttp://www.cherie.dk--------------------A woman never takes advantage-she takes control Redigeret 24. Marts, 2015 af Lady Cherie Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ector 101 Skrevet 5. April, 2015 (edited) Hej Alle Det bliver super spændende på Torsdag på Walhalla Tænk at møde ligesindede slaver og blive opdraget og straffet efter Smukke Skønne Lady Cheries lyster og fantasier. Ved dog at Ladyen ALDRIG overskrider dine grænser, så det er bare om at tilmelde sig og få en fantastisk spændende fræk oplevelse Påske Kraaaaaaaaaam Ector Redigeret 5. April, 2015 af Ector Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg