Plaskeren 3658 Skrevet 24. Marts, 2015 http://mmm.dk/underholdning/sadan-saelger-du-til-en-mand?utm_medium=newsletter&utm_source=email Det kan man kalde målrettet markeds føring. :-D 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lillemand Skrevet 24. Marts, 2015 Hm. När jag ser den bilden undrar jag genast: "Vad är det för fel på den motorn?" Ja, jag är nog en gammel lille mand :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle 1122 Skrevet 24. Marts, 2015 Det er da BHén der er til salg. Motoren er blikfang. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 24. Marts, 2015 Blikfang? Det er jeg sgu¨da ked af at høre, for jeg skal sejle til Skotland i sommerferien. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle 1122 Skrevet 24. Marts, 2015 Blikfang? Det er jeg sgu¨da ked af at høre, for jeg skal sejle til Skotland i sommerferien. Jamen de kære gamle vikinger tog da bare en åre i hver hånd og oksede der-ud-af. God tur. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5852 Skrevet 24. Marts, 2015 Blikfang? Det er jeg sgu¨da ked af at høre, for jeg skal sejle til Skotland i sommerferien. Hæ hæ. Jo så var der dog en motor. God tur gamle ven. Jeg ville selv have købt motoren, selv om jeg ikke har nogen båd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 25. Marts, 2015 Hvis det er lykkedes at sælge det der topstykke som en komplet motor, så har de nødder ihvertfald bevist deres værd i markedsførings sammenhæng Jeg har iøvrigt en hel del overfødige sager ude i skuret som jeg agter at sælge via DBA........er der nogle af pigerne herinde der vil være behjælpelig med at "markedsføre" det? Mod proper betaling selvfølgelig :D 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5852 Skrevet 25. Marts, 2015 Hvis det er lykkedes at sælge det der topstykke som en komplet motor, så har de nødder ihvertfald bevist deres værd i markedsførings sammenhæng Du har simpelthen bestået markedsførings kursus én med UG. Jeg tror du får ryddet op i skuret. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg