Hop til indhold
afløbsrenseren

Nyt fra pigerne Brylle.

Recommended Posts

Hejsa.

 

Lidt nyt fra de dejlige pigerne i Brylle:

 

Patty tager på ferie 9 april.       Suisi til agust.

 

Så starter der en ny pige på torsdag ( vist fra Spanien )  ca 35 år          Og når Patty tager af sted , starter der en anden Thai pige ca 37

 

 

Dejligt at stedet fortsætter :-P .

 

VH

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg mødte hende flygtigt i går, hvor hun lige skulle finde sig til rette, hun hedder Lizet, ...og ser sød og dejlig ud.... :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej!

 

Jeg har planer om en tur til Brylle i den kommende uge. Jeg vil være taknemmelig for en beskrivelse af de piger der tilbyder fuld pakke, da jeg ikke synes det fremgår tydeligt trods de mange og lange tråde om dette gode sted. Jeg tænder på de små tynde thaipiger, så en anbefaling vil jeg være glad for!

 

/Hawkeye

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Hawkeye sagde den 29 Mar 2015 - 5:05 PM:

Hej!

 

Jeg har planer om en tur til Brylle i den kommende uge. Jeg vil være taknemmelig for en beskrivelse af de piger der tilbyder fuld pakke, da jeg ikke synes det fremgår tydeligt trods de mange og lange tråde om dette gode sted. Jeg tænder på de små tynde thaipiger, så en anbefaling vil jeg være glad for!

 

/Hawkeye

 

Hawkeye

 

Det der tilbydes i Brylle er massage .... og ekstra efter kemi.

 

 Det vil sige, at alle pigerne tilbyder luxus, men kun hvis de selv føler de har lyst til det, med den pågældende kunde.   ...så er der ikke lovet mere end de kan holde. ;)

 

Med hensyn til størrelser, så ring og tal med Suisi, så kan du få at vide hvem der er på arbejde på hvilke dage og hvilken størrelse de har.. ;)

 

Link til kontakt: http://www.suisi-massage.dk/

 

mvh

Hankat

Del dette indlæg


Link til indlæg

Risa er den mindste af pigerne der, men helt tynd er hun ikke. Der sidder lige lidt ekstra på sidebenene og på brysterne, som er dejligt store. Jeg har ikke hørt at nogen af pigerne ikke skulle tilbyde fuld pakke, hvis man ellers behandler dem ordentligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis der er nogen der kommer i "nærkontakt" med den nye spanske pige, så kom meget gerne med en beskrivelse af oplevelsen ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa.

 

Jep, jeg satser på at jeg skal besøge hende enten i denne eller næste uge så skal jeg nok lægge et par linjer :-P

 

VH

 

 

 

Hvis der er nogen der kommer i "nærkontakt" med den nye spanske pige, så kom meget gerne med en beskrivelse af oplevelsen ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa.

 

 

Jaa,  jeg var på besøg derover i dag , fik lige muligheden til at give mig selv et påskeæg :mrgreen: sådan lidt hurtigt.

 

 

Men nåede ikke hele vejen, da jeg i døren blev mødt af Patty , hos hvem jeg har haft mange gode timer, da jeg så stod der ved siden af en brændeovn med buldrende ild og armene rundt om Patty , ja så var valget jo allerede taget........   Men nåede da at opleve at Lizet have varme bløde hænder  ;) .

 

Så næste gang bliver det Lizet.

 

Men måske andre kan komme med et par ord inden da , jeg kommer nemlig ikke forbi derover før omkring den 16 april

 

VH

 

 

Hejsa.

 

Jep, jeg satser på at jeg skal besøge hende enten i denne eller næste uge så skal jeg nok lægge et par linjer :-P

 

VH

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...