Hop til indhold
TommyHansen

Personalet i en swingerklub

Recommended Posts

Sidste år var jeg til Erotikmesse i Odense, hvor der var en stand for Swingergården i Slagelse.

 

I standen stod der et pragteksemplar af kvinderacen, med de vidunderligste bryster og det kønneste ansigt.

 

Vil tro hun var omkring 25 år.

 

Fik ikke spurgt hende om hun var ansat på stedet, eller om hun bare var ude som reklameperson.

 

Men mit spørgsmål er: Mon en sådan skønhed også leger med gæsterne i klubben? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sidste år var jeg til Erotikmesse i Odense, hvor der var en stand for Swingergården i Slagelse.

 

I standen stod der et pragteksemplar af kvinderacen, med de vidunderligste bryster og det kønneste ansigt.

 

Vil tro hun var omkring 25 år.

 

Fik ikke spurgt hende om hun var ansat på stedet, eller om hun bare var ude som reklameperson.

 

Men mit spørgsmål er: Mon en sådan skønhed også leger med gæsterne i klubben? 

 

Hvis hun har været på Erotikmesse som repræsentant for Swingergården, kan du uden tvivl træffe hende der som medlem, jeg kan næsten gætte hvem hun er  :) . Men vær klar over at hvis du kommer som single fyr, så er det mere end ekstremt svært at charmere sig ind på nogen piger dér - medmindre du er en adonis mellem 25 og max. 40 

Singlefyre I swingerklubber bliver af parrene nærmest set på som en pestilens men af indehaverne  som et økonomisk gode  :???:

 

Venligst

 

Spunsen/Bundstokken :geek:  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvis hun har været på Erotikmesse som repræsentant for Swingergården, kan du uden tvivl træffe hende der som medlem, jeg kan næsten gætte hvem hun er  :) . Men vær klar over at hvis du kommer som single fyr, så er det mere end ekstremt svært at charmere sig ind på nogen piger dér - medmindre du er en adonis mellem 25 og max. 40 

Singlefyre I swingerklubber bliver af parrene nærmest set på som en pestilens men af indehaverne  som et økonomisk gode  :???:

 

Venligst

 

Spunsen/Bundstokken :geek:  

 

Velsoignerede, høflige, charmerende mænd, som ikke står og vifter med en pik foran hver eneste kvinde, har altid gode chancer for at opleve noget frækt i en klub. Desværre fatter mange ikke at det ikke er et tag-selv-bord og piger/par også skal "scores" i swingermiljøet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Velsoignerede, høflige, charmerende mænd, som ikke står og vifter med en pik foran hver eneste kvinde, har altid gode chancer for at opleve noget frækt i en klub. Desværre fatter mange ikke at det ikke er et tag-selv-bord og piger/par også skal "scores" i swingermiljøet.

 

Jahh, dem er vi jo ikke så mange af hverken ude i dagligdagen eller i swingerklubberne og så er det jo godt for os der findes nogle dejlige glædespiger der giver os en anden oplevelse  :)

 

Venligst

 

Spunsen/Bundstokken  :geek:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...