Hop til indhold
Niki Geisha

Hotel i Jylland

Recommended Posts

Jeg overvejer at tage på et hotelbesøg, hvor jeg kan modtage mine venner.
Så kære piger, jeg har brug for et par gode råd, ang. hvilke hoteller, hvor der ikke er en reception lige foran ens vindue, evt. selvbetjening, evt. tidlig tjek-in mm.
Venligst skrive en pm til mig? :)
Kender til BB-hotels men evt. andre muligheder?

Knuzzz for lidt nervøse Niki, som bare har lyst til lidt besøg af ens venner uden ansigt-til-ansigt med receptionister

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg kan anbefale et der ligger på landevejen fra Aarhus mod Viborg.

 

Det kostede kr. 500,- for en overnatning incl. morgenmad. Det ligger ved Sdr. Rind

 

Det er rimeligt ugenert.

 

Der er tale om et motel, hvor værelserne har selvstændige indgange. Ved siden af motellet ligger en Kina gril med stor parkeringsplads.

 

Redigeret af Spaden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kræver også at alle ens kunder har køretøj til rådighed. Og skulle der være naboer kunne de jo undre sig over 5-10 forskellige biler i løbet af en dag på besøg i samme hus af en hel eller halv times varighed.

Det kunne virke suspekt på nogen.

Huset du har linket til ser ellers lækkert ud. Der kunne jeg godt spendere en weekend eller 2.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

 

Jeg har da flere gange besøgt GP i sommerhuse og det har virket fint. 

 

Og man kan jo bare lade være med, at vælge det samme hus, ved gentagelser.

 

Og så er der jo ikke nødvendigvis mere sikkerhed på et hotel/motelværelse, der er jo ingen der siger der er nogen i naboværelserne.

 

 

Pite

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sommerhus kunne også være en mulighed, men kun hvis jeg har en god veninde med.

Sommerhus kan være hygsomt, men det ligger ikke så tit tæt ved motorvejen, hvorimod at dette kan hotel/motel opfylde, men indretningen er til tider ret koldt.

Redigeret af Niki Geisha

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...