Hop til indhold

Recommended Posts

Men en anden ting er kan du svare på om de giver afslutnng fordi jeg skrev engang til dem og der fk jeg bare et svar tlibage først det kostede 10.000 kroner og svarede så ja jeg skrev det jo dybt seriøst . fordi så ville jeg da gerne bestille 1 time massage hvis jeg kan få en hånd til at massere det sidste ud af kroppen. men så skrev hun sur tilbage hende der svarede de gjorde ikke sådan noget - Og et får mig til at tænke på det var i december eller januar måned og måske har de troet det var politiet hvis f.eks hende du snakker om er sendt hjem

Del dette indlæg

Link til indlæg
Marlie er ikke sådan en man kan sende hjem, hun har været her i flere år og taler flydende dansk.
Hun har før måttet skifte sted, og opholder sig sommetider i Thailand.

Vedr. ekstra er det ikke noget man spørger om, slet ikke på mail eller telefon, det er noget man evt. får tilbudt.

Der ligger anmeldelser om stedet herinde, det giver også svar på om nogle har fået ekstra.

-OD

Del dette indlæg

Link til indlæg

Eller måske er de bare træt af du spørger hele tiden, og måske ved ingen af dem der er der hvem hun er. Måske er hun deporteret, det er sket før jo pga ulovligt at arbejde i danmark.

jeg havde et spørgsmål, som jeg søgte svar til.... IKKE et tilfældigt gæt og underlige konklusioner..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Marlie er ikke sådan en man kan sende hjem, hun har været her i flere år og taler flydende dansk.
Hun har før måttet skifte sted, og opholder sig sommetider i Thailand.

Vedr. ekstra er det ikke noget man spørger om, slet ikke på mail eller telefon, det er noget man evt. får tilbudt.

Der ligger anmeldelser om stedet herinde, det giver også svar på om nogle har fået ekstra.

-OD

Tak til OrganDoner:

du må endelig sige til hvis du hører hvor denne gudinde er forsvundet hen *S*

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu er det at kunne tale dansk absolut ingen garanti mod at blive sendt ud af landet! Med de politiske vinde, der blæser herhjemme, kan man blive sendt ud, uagtet at man både har familie her - og iøvrigt taler sproget.

Del dette indlæg

Link til indlæg

endelig fandt jeg Malee igen, (hos Natasja) inde i kbh K.

nu er hun væk igen??? hun fortalte at hun ville starte noget op selv, måske på amager??

nogen der kan hjælpe med hvor hun er blevet at den kønne smukke Ma Lee?????

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tjaaaa!!

Det er næsten som en elevator, der går op og ned!

Så er hun der - nej - nu er hun så her - nå nej - alligevel ikke - hvor så???

Med et glimt i øjet - så dukker hun nok op igen!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...