Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

http://www.massageguide.dk/profile.asp?i_ProfileID=19100

min yndlingsmassør dette sted (Mai Lee) er væk?? på forespørgsel siger de hun er rejst , og andre gange at hun er tilbage om 2 mdr. og sidst jeg spurgte sagde de at hun ikke kom mere???

hmm... er der en der kan hjælpe herinde??  måske hun er skiftet sted, til en anden "udbyder" i KBH.??

Skrevet

Eller måske er de bare træt af du spørger hele tiden, og måske ved ingen af dem der er der hvem hun er. Måske er hun deporteret, det er sket før jo pga ulovligt at arbejde i danmark.

Skrevet

Men en anden ting er kan du svare på om de giver afslutnng fordi jeg skrev engang til dem og der fk jeg bare et svar tlibage først det kostede 10.000 kroner og svarede så ja jeg skrev det jo dybt seriøst . fordi så ville jeg da gerne bestille 1 time massage hvis jeg kan få en hånd til at massere det sidste ud af kroppen. men så skrev hun sur tilbage hende der svarede de gjorde ikke sådan noget - Og et får mig til at tænke på det var i december eller januar måned og måske har de troet det var politiet hvis f.eks hende du snakker om er sendt hjem

Skrevet
Marlie er ikke sådan en man kan sende hjem, hun har været her i flere år og taler flydende dansk.
Hun har før måttet skifte sted, og opholder sig sommetider i Thailand.

Vedr. ekstra er det ikke noget man spørger om, slet ikke på mail eller telefon, det er noget man evt. får tilbudt.

Der ligger anmeldelser om stedet herinde, det giver også svar på om nogle har fået ekstra.

-OD
Skrevet
  • Author

Eller måske er de bare træt af du spørger hele tiden, og måske ved ingen af dem der er der hvem hun er. Måske er hun deporteret, det er sket før jo pga ulovligt at arbejde i danmark.

jeg havde et spørgsmål, som jeg søgte svar til.... IKKE et tilfældigt gæt og underlige konklusioner..

Skrevet
  • Author

Marlie er ikke sådan en man kan sende hjem, hun har været her i flere år og taler flydende dansk.
Hun har før måttet skifte sted, og opholder sig sommetider i Thailand.

Vedr. ekstra er det ikke noget man spørger om, slet ikke på mail eller telefon, det er noget man evt. får tilbudt.

Der ligger anmeldelser om stedet herinde, det giver også svar på om nogle har fået ekstra.

-OD

Tak til OrganDoner:

du må endelig sige til hvis du hører hvor denne gudinde er forsvundet hen *S*

Skrevet

Nu er det at kunne tale dansk absolut ingen garanti mod at blive sendt ud af landet! Med de politiske vinde, der blæser herhjemme, kan man blive sendt ud, uagtet at man både har familie her - og iøvrigt taler sproget.

• 8 months later...
Skrevet
  • Author

endelig fandt jeg Malee igen, (hos Natasja) inde i kbh K.

nu er hun væk igen??? hun fortalte at hun ville starte noget op selv, måske på amager??

nogen der kan hjælpe med hvor hun er blevet at den kønne smukke Ma Lee?????

Skrevet

Tjaaaa!!

Det er næsten som en elevator, der går op og ned!

Så er hun der - nej - nu er hun så her - nå nej - alligevel ikke - hvor så???

Med et glimt i øjet - så dukker hun nok op igen!

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.