Hop til indhold
H3in

Gam Rai Massage - med gratis overraskelse?

Recommended Posts

Dette bliver så min første anmeldelse.

 

Jeg er netop kommet hjem fra Gam Rai Massage på Novembervej i Herlev/Søborg/Mørkhøj, afhængig af hvad man nu vil kalde området, efter Mørkhøj blev en del af Søborg.

 

Det er en meget lidt befærdet vej, så selvom der er et kæmpe skilt på muren og et lille skilt på fortovet, er det stadig rimelig diskret.

 

Jeg blev lukket ind af en rimelig køn thaipige, nok sidst i tyverne, hun kunne finde ud af at hilse og stille enkle spørgsmål på dansk, men vi tog langt det meste på engelsk. Hun virkede en smule træt, og forklarede at det var fordi hun havde givet sammenlagt 8 timers massage i dag. Populært sted, åbenbart. Det ser ud til at selve huset er eget af en lidt ældre mand, og pigerne bor i kælderen. Hun viste mig ned til et ledigt værelse, hvor vi så aftalte hvad jeg skulle have i dag. Jeg valgte 30 minutters Senses (tantra) massage og 15 minutter i sauna med en pige. Sammenlagt 550 kr.

Jeg blev med det samme spurgt om ekstra og fik en hurtig prisliste:

 

Handjob: 300

Handjob uden tøj: 500

Blowjob: 500

Sex (fuld pakke): 1000

 

Jeg valgte den fulde pakke og betalte de 1550 kr, og blev introduceret for min massør, Boom. Hun har nok været et par år ældre, men virkede rimelig frisk. Jeg fik et håndklæde og blev smidt ind i saunaen. Et par minutter efter kom Boom ind til mig og begyndte at massere ryggen. Ikke lige den bedste massage jeg har fået, men det kan sagtens have været på grund af vinklen, da vi begge sad på en bænk og hun ikke kunne lægge vægt i. Da der var 5 minutter tilbage, gik hun i gang med at massere armene, hvilket hun var rimelig god til. Der blev hyggesnakket en del under hele seancen i saunaen. Jeg fik lige et par minutter ekstra, fordi hun ikke kiggede på uret. Efter saunaen fik jeg et hurtigt bad, og så direkte ind på massagebriksen, som i øvrigt har et hul til hovedet. Stort plus, så der er ren luft selvom man ligger med ansigtet nedad.

 

Selve massagen var meget blid, med masser af pirring sydpå, og hun kravlede lidt rundt på mig. Hun startede med at sætte sig halvt over min hånd, så jeg kunne mærke hendes lår og kanten af kjolen, og bevægede sig stille og roligt op så hun sad på mig, og brugte det ene ben til at massere med. Det blev tid til at vende mig om, og hun gik straks i gang med at massere inderlårene, pungen og brystet. Der gik lige et par minutter før hun så småt gik i gang med et meget blidt handjob. Præcis som jeg kan lide det. Hun fik et kondom på og gik i gang med et blowjob. Jeg har aldrig været glad for kondomer, og fik bekræftet min holdning igen, fordi jeg knap nok kunne mærke noget. Næste gang tror jeg at jeg må tage mine egne med (Trojan Naturalamb er de eneste der virker for mig). Jeg blev halvhård, og hun satte sig op og gav mig en ridetur. Selvom hun arbejder et sted hvor der tydeligvis kommer en del mennesker, og jeg sikkert ikke er den eneste der har købt fuld pakke, er hun faktisk rimelig stram.

Der kom en lille smule lyd fra hende og hun nåede at komme 2 gange rimelig hurtigt. Begge gange endte hun med at få kramper i benene og lagde sig ned på mig, småfnisende og holdt mig tæt. Det var nu meget sødt. Hun skulle til at skifte position, men endte med at stå helt stille og kiggede ned i et par sekunder, hvorefter hun gentog "men" nogle gange. Det tog lidt tid før jeg opfangede at det var dét hun mente. Det var åbenbart den tid på måneden. Hun unskyldte meget, tog kondomet af, vaskede mig og spurgte om et handjob var okay. Handjobbet var fantastisk, og jeg endte med at spjætte som en levende fisk på en stegepande. Dejlig følelse.

 

Til sidst fik jeg et bad mere, tog tøj på og blev vist ud til døren. Jeg fik et stort kram og et kys på kinden, hvorefter hun sagde "take care, I hope to see you again".

 

Saunaoplevelsen: 7/10 - Temperaturen var i orden, 80-90 som en sauna nu engang skal være, men den er godt nok lille. Hvis man har klaustrofobi, kan det ikke anbefales. 250 for en under-middel massage af ryggen og lidt på armene er ikke helt pengene værd.

Massagen: 9/10 - Booms tantra er helt i orden. Blid og kærlig, og hun var rigtig god til at få mig til at slappe af. Har kun prøvet én tantra som var bedre, hvilket var et sted i Hvidovre for nogle år siden.

Sexen: 6/10 - Kondomet var for tykt og stramt, så det blev sgu lidt kedeligt for mig. Men hun nød det tydeligvis, hvilket gør selve oplevelsen den smule bedre for mig. Meeeen en portion blod var ikke lige hvad jeg havde bestilt.

Stedet: 8/10 - Nogenlunde diskret, rent, god temperatur i værelserne og badet er i god stand. Har set værre, men har dog også set meget bedre.

 

Samlet: 8/10

 

Jeg regner med at komme igen, muligvis i starten næste måned, når jeg er sikker på at Boom ikke bløder mere. Hun er en ganske sød pige, og jeg vil godt lege lidt mere med hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

. Meeeen en portion blod var ikke lige hvad jeg havde bestilt.

 

Kostede det extra - ville der være kø ud på gaden  :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

 Næste gang tror jeg at jeg må tage mine egne med (Trojan Naturalamb er de eneste der virker for mig).

 

De virker bare kun mod graviditet - ikke mod sex-sygdomme.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, du løber en stor risiko ved at kneppe med naturtarm. Ellers meget enig i din beskrivelse af stedet. Jeg tror måske der er kommet lidt mere fokus på de seksuelle ydelser på seneste, efter de har haft nogle meget lækre unge piger i start-slut 20'erne. Den ældre dame som bestyrer stedet giver fremragende massage og mange af de unge piger halter ikke langt efter.

 

Jeg har ikke været der siden Laila tog hjem. Hun var helt exceptionel:

 

billede fjernet !

 

 

Redigeret af Kowalski

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...