Hop til indhold
jenslillemandhansen

Göttingen

Recommended Posts

Eventyr i Göttingen.

Mandag.

Havde kæmpet en kamp for at få tid til besøg på Le Desire i Hildesheim, men det kunne jeg simpelt hen ikke få til at passe i programmet, så alternativet blev www.chateau-goettingen.de.

Sikken en oplevelse, lidt om klubben.

Pris, mandag og tirsdag 99 Euro resten af ugen 119 Euro, for klub og 5 x zimmer, 30 minutter. Du får 5 trylle poletter som du kan bruge som du ønsker 5 x zimmer eller 5 piger i den samme kammer i 30 minutter. Yderligere poletter kan tilkøbes for 20 Euro pr. stk. Som i Hildesheim, efter kl. 24.00 nat club.

Klubben er en del af en gruppe på 3 klubber, Le Desire, Hildesheim ren flate rate og Rio Northeim ”rigtig” fkk.

Her i Göttingen har klubben også et spise rum, dog med en menu der får feldt rationerne ved Verdune til at ligne Noma mad.

Hyggelig bar, gratis ikke-alkoholiske drikke, to store sofa grupper, to mere diskrete sofa grupper, dog ingen action her. Udemærkede rum store og rene. Meget varm sauna. OK bruse rum.

Sætter mig i baren og får en cola, får øje på http://www.chateau-goettingen.de/lora.htmlenligt ikke min type men hold da kæft et sødt ansigt, smiler til hende og hun kommer over til mig, vi

har en hyggelig snak og derefter på kammer. Lidt massage til mig og lidt til hende, blasen og

ficken, Lora og jeg passer godt sammen!!!! Efter end seance spørger jeg hende om vi skal ses senere, meget gerne siger hun.

Jeg går i bad og i bar, pigerne henvender sig til dig men kan sagtens afvises, men gør det nu forfanden høfligt, vi er alle sammen mennesker med følelser.

Falder i snak med Erika, er ikke på hjemmesiden, super smuk pige, vi sidder og pjatter en del,

hun er godt nok sjov og underholdende, vi går på kammer, på vejen der til ændres stemningen til

at være ”grov,” hun fortæller mig at hun godt kan lide at slå mænd i røven og bolle dem med en

dildo, det kommer så ikke til at ske her siger jeg, vi starter med blasen og fortsætter med

ficken hun bliver ved med at tale om at hun kan lide at slå mænd i røven, nu holder du sateme

kæft tænker jeg, jeg ligger ovenpå, tager hårdt fast om hendes arme og jeg siger hårdt (I ved, på den måde at jeg holder fast uden at bruge min vægt, det skal ikke gøre ondt men det er mig der

bestemmer), OK nu holder hun kæft. Efter end seance er vi verdens bedste venner, resten af aftenen er hun hele tiden opmærksom på om jeg har det godt, kaffe og cola serveres i en lind strøm hun, spørger ca. hvert 10 minut om jeg er OK og om hun kan gøre noget.

Jeg fatter nu interesse for en meget smuk/lækker/køn pige (er ikke på hjemmeside) vi går på

kammer, hold kæft hun er flot, standard seance, tak for turen kind kys udveksles, nu får jeg så

en kommentar jeg ikke ved hvordan jeg skal fortolke ”du er en god mand” bliver der sagt.

I bad og tilbage til baren, pjatter med pigerne, snakker lidt med en Tysker, pisse hyggeligt og

har faktisk en rigtig dejlig stund. Lora sætter sig ved mig jeg giver hende mine to sidste

poletter, vi snakker en del, mix mellem Tysk og Engelsk. Vi går på kammer, vi starter med

massage til Lora som dog går over i kys af ryg og resten af kroppen, jeg vender hende om og hun får slikke tur mens jeg holder om hendes hofte, hun lægger sine hænder på mine hænder og begynder at nusse mine hænder, den slikke tur er toppen af poppen.

Ficken bliver i alle mulige stillinger, på et tidspunkt hvor vi er i dogge bliver støn fra hende nu lige højt nok, jeg bliver nødt til at spøge om alt er OK, svaret var ”fortsæt fortsæt”. Efter ca. 50 minutter kan jeg ikke mere, jeg lægger mig ned, uden noget bliver sagt, lægger hun sig medsit hoved på min arm og med en arm om min brystkasse.

Dum som jer er, stiller jeg nu det spørgsmål der aldrig må stilles, en eller to gange? Svaret varto gange og det var inden for de første 15 minutter.

Vi lægger og slapper i måske 10 minutter, nå siger jeg så, tiden er vist gået, hendes svar var,

du skal gå i bad nu og tage tøj på, nat clubben er gået i gang, du må ikke vise dig i baren før

du har fået tøj på. Mig i bad og tøj på, ville gerne sidde lidt med Lora, men hun var forsvundet !

jeg drikker en cola og kører ”hjem”.

FORTSÆTTES.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...