Hop til indhold

Hobro/Nørager/Mejldy

Featured Replies

Skrevet

Havde den anden dag ( fredag ) lyst til at opleve lidt sjovt , så kiggede lidt i EB og faldt over denne annonce .

Vi skrev lidt frem og tilbage om hvad der skulle foregå og blev enige om en  halv time med superfransk

til 700 kr .

Jeg fandt frem til adressen (ikke særlig diskret ) men med pakering i gården , kommer ind og møder så pigen , noget ældre end hun gav udtryk for , og tror hun er fra Tyskland

Hun tager det sparsomme tøj af og viser hendes bryster frem , ganske dejlige men ikke nye længere , hun sætter sig på kanten af sengen og begynder at lege med min halv stive hjælper , sutter lidt på den og siger så efter 3-4 minutter , at jeg skal skynde mig at komme for hendes "boss" er der , synes det virker noget underligt og hun begynder at spille mig i et hastigt tempo for at få  mig til at komme , det får hun også held af og skynder sig derefter at få tøjet på og får mig ud der fra , der er maks gået 10 minutter .

Om jeg kommer igen : NEJ

Skrevet

Kan ikke linke til det , men det er midt i Mejlby ( Bizonvej) uden at afsløre for meget

Skrevet

Klippet fra EB Nordjylland:

HOBRO/ NØRAGER/ MEJLBY

Blondine  store bryster  Superservice. Bizonvej.

5035 2131

Skrevet

Trist oplevelse, men tak for anmeldelsen. 

Skrevet

Tak for hjælpen Gammelnok

Ja det var spild af penge og tid

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.