Hop til indhold

Randers: Rigtig massage eftersøges

Featured Replies

Skrevet

Jeg søger god muskelløsnende massage, og ikke nødvendigvis andet.

Jeg har prøvet på Mariagervej, men det er bare noget olieplask, og oplæg til at sælge yderligere ydelser.

Hvor går man hen, hvis man trænger til at få løsnet de gamle led og muskler?

Randers eller omegn

Skrevet

Wat Po i Auning eller en fys. i Randers.

Skrevet

Det er der vist ikke andre, som har efterspurgt og slet ikke i Randers. Vil du ikke engang have en lille håndtrold?

Skrevet

Der er 2 i Randers der kun giver massage, RiverKwai i Vestergade og Muan i Adelgade, begge giver god massage - det er dog længe siden jeg har været hos nogen af dem

God fornøjelse

Skrevet

Der er 2 i Randers der kun giver massage, RiverKwai i Vestergade og Muan i Adelgade, begge giver god massage - det er dog længe siden jeg har været hos nogen af dem

God fornøjelse

Pranthips bag ved Jernbaneapoteket er også grøn, men massage er af mere blød karakter end hos RiwerKwai, hvor musklerne bliver så hårdhændet behandlet at de næsten er ødelagte bagefter.

Skrevet

Pranthips bag ved Jernbaneapoteket er også grøn, men massage er af mere blød karakter end hos RiwerKwai, hvor musklerne bliver så hårdhændet behandlet at de næsten er ødelagte bagefter.

Det har jeg ikke oplevet, men det kan jo være ændret, det er en 3 år siden jeg var der sidst
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.