Hop til indhold

bedste HJ på Fyn? Hvor?

Featured Replies

Skrevet

Hej 

Som tilflytter kan det være vanskeligt at finde rundt både anmeldelser og annoncer - så

hvor på Fyn kan man få en middel til god oliemassage med det perfekte HJ?

Skrevet

Hejsa.

Jamen det kan du da blandt andet hos pigerne i Brylle  http://www.suisi-massage.dk/

og hos pigerne hos 123 Thai massage i odense  http://123thaimassage.dk/

VH

Hej 

Som tilflytter kan det være vanskeligt at finde rundt både anmeldelser og annoncer - så

hvor på Fyn kan man få en middel til god oliemassage med det perfekte HJ?

Skrevet

prøv thondan thai massage Søndersø hun annonceret på annoncelight

Skrevet

Jeg har lige hørt at Suisi ikke længe finde sig i DK, kan det passer? Er der nogen ved om hun kommer tillbage eller ej?

Redigeret af Sam

Skrevet

Ja gør du det,  deres bade forhold er ikke det fineste, men massagen med tilbehør er super fint :-P .

VH

Tak 

Jeg tror jeg tager en tur rundt om 123

Skrevet

Jeg var forbi Suisi igår eftermiddags og fik en fantastisk behandling at smilende og glad pige

Skrevet

Hejsa.

Lidt nyt fra de dejlige pigerne i Brylle:

Patty tager på ferie 9 april.       Suisi til agust.

Så starter der en ny pige på torsdag ( vist fra Spanien )  ca 35 år          Og når Patty tager af sted , starter der en anden Thai pige ca 37 år

Dejligt at stedet fortsætter :-P .

Jeg har lige hørt at Suisi ikke længe finde sig i DK, kan det passer? Er der nogen ved om hun kommer tillbage eller ej?

Skrevet

Hejsa.

Lidt nyt fra de dejlige pigerne i Brylle:

Patty tager på ferie 9 april.       Suisi til agust.

Så starter der en ny pige på torsdag ( vist fra Spanien )  ca 35 år          Og når Patty tager af sted , starter der en anden Thai pige ca 37 år

Dejligt at stedet fortsætter :-P .

Tak afløbsrenserne. Jeg har snakket med Resia telefonisk og blev bekræftet af at Suisi på ferier , men hun ikke kunne sige præcises hvornår Suisi hjemme igen. Jeg håber, at hun kommer snart, jeg savner hende og jeg kan ikke være med en anden end hende.

Redigeret af Sam

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.