Hop til indhold
stein

Flensborg onsdag

Recommended Posts

Æv, så ser det endelig ud til at jeg kan komme til Flensborg i den kommende uge, og havde set frem til at møde den højt roste Canela. Og så er hun væk!

 

Og hvem skal man så besøge? Ønskerne er en pige i 20èrne. Ikke for høj, max ca. 168. Og gerne uden tatoos eller piercinger da jeg absolut ikke tænder på det, men det er jo svært at undgå i disse tider. I hvertfald ikke store tatoos på underlivet. Så tip modtages gerne

 

 Har også tænkt på thai hos Swan, men det forekommer mig dyrt. 150 euro for BtoB med håndjob, og mere åbenbart ikke muligt. Undrer mig over at der er omsætning i det, prisniveauet taget i betragtning. Det er vel 1/2 til 2/3 af i dk, men thai er nærmest dyrere

Del dette indlæg


Link til indlæg

Æv, så ser det endelig ud til at jeg kan komme til Flensborg i den kommende uge, og havde set frem til at møde den højt roste Canela. Og så er hun væk!

 

Og hvem skal man så besøge? Ønskerne er en pige i 20èrne. Ikke for høj, max ca. 168. Og gerne uden tatoos eller piercinger da jeg absolut ikke tænder på det, men det er jo svært at undgå i disse tider. I hvertfald ikke store tatoos på underlivet. Så tip modtages gerne

 

 Har også tænkt på thai hos Swan, men det forekommer mig dyrt. 150 euro for BtoB med håndjob, og mere åbenbart ikke muligt. Undrer mig over at der er omsætning i det, prisniveauet taget i betragtning. Det er vel 1/2 til 2/3 af i dk, men thai er nærmest dyrere

 

Dara er iflg. Sexnord stadig på Feldstrasse. Det undrer mig dog lidt, da hun i mandags sagde at hun først var tilbage igen om 14 dage. Jeg kan dog have misforstået hende da hendes engelske ikke er det allerbedste :-) Men hun er rigtig sød og jeg tror hun vil leve op til dine krav. Men check lige siden inden du tager afsted, da Feldstrasse muligvis ikke har opdateret idag endnu.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dara er iflg. Sexnord stadig på Feldstrasse. Det undrer mig dog lidt, da hun i mandags sagde at hun først var tilbage igen om 14 dage. Jeg kan dog have misforstået hende da hendes engelske ikke er det allerbedste :smile: Men hun er rigtig sød og jeg tror hun vil leve op til dine krav. Men check lige siden inden du tager afsted, da Feldstrasse muligvis ikke har opdateret idag endnu.

Tak Herbertus. Hende har jeg kigget lidt på og hun ser da sød og naturlig ud. Jeg glemte at skrive at jeg heller ikke er meget for silikonebryster, så hellere mindre. Men hendes ser da naturlige ud. Og hun er sød og god skriver du. Vil du uddybe - evt. i en pm

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dara er iflg. Sexnord stadig på Feldstrasse. Det undrer mig dog lidt, da hun i mandags sagde at hun først var tilbage igen om 14 dage. Jeg kan dog have misforstået hende da hendes engelske ikke er det allerbedste :smile: Men hun er rigtig sød og jeg tror hun vil leve op til dine krav. Men check lige siden inden du tager afsted, da Feldstrasse muligvis ikke har opdateret idag endnu.

Ifølge sexnord er Canela i Neumünster lige nu. Go for it mand - hun er bomben!!! Neumünster er jo ikke så pokkers langt fra Flensborg at det gør noget. https://sexnord.net/profile/15025/Neum%C3%BCnster/Canela

Redigeret af Fisseslikkeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ifølge sexnord er Canela i Neumünster lige nu. Go for it mand - hun er bomben!!! Neumünster er jo ikke så pokkers langt fra Flensborg at det gør noget. https://sexnord.net/profile/15025/Neum%C3%BCnster/Canela

 

Nu er det  så ikke sikkert stein har hele dagen til rådighed til pigebesøg eller lyst til at køre ca. 100 km længere - i så fald ville han evt. få mere ud af at besøge: 

 

>http://aphrodite-kiel.de/

 

og hygge sig en hel eller halv dag med flere forskellige søde piger  :D

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der gik vidst et eller andet galt med det link ? Går ud fra du ville linke til p-club?

 

Ja, det er ikke sådan med hvad musen har bundet fast til halen  :wink:

 

men P-clubben kunne også være en mulighed - især hvis man ikke har tiden eller vil køre ca. 2 x 70 km længere - og hygger man sig alligevel kun med 1 - 2 piger er de samlede udgifter alt andet lige - nok ca. de samme - og har man ikke prøvet P-clubben - så er man gået glip af en wellness-oplevelse for bare mænd   :D

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Neumûnster er desværre ikke en mulighed. Jeg skal bare på indkøbstur, og 2 timer ekstra på motorvejen vil vække opmærksomhed hjemme. Vi har kun aftalt indkøb, ingen service af hverken bil eller mig. Men tak for din årvågenhed.

P-club har jeg overvejet mange gange, men jeg synes anmeldelserne er noget blandede, og pigerne ligner jo nogen der har opholdt sig i en farvehandel der er sprunget i luften, så meget tusch er der på kroppen. Jeg skal iøvrigt kun ha´- allerhøjest 2 piger hvis ånden er over mig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...