Hop til indhold
Gæst

Stille, genert pige, lige flyttet hjemmefra søger AKUT penge. KBH

Recommended Posts

Gæst

Jeg lægger denne anmeldelse her i det jyske fora, selv jeg havde besøg af pigen i København. Grunden er at hun normalt holder til i Jylland, og primært søger jyske kunder

Hendes annonce https://annoncelight.dk/showad/179714er pt. for Kbh, men hun påstår at hun tager tilbage til det jyske Søndag, så mon ikke den bliver ændret til Jylland snart.

Hun påstår at hun er 20 år. Det er nok ikke helt ved siden af. Derudover er hun nok ca. 160 høj, kraftig, sandsynligvis 70-80KG, og har mørkt hår. Hun lugter som mange andre overvægtige piger af sved, også efter et bad.

Hun påstår at jeg var hendes første kunde, og det kan jeg ikke helt afvise. Men det er 100% sikkert at enten er det den helt forkerte branche for hende, Vi havde aftalt en hel nat, men hun smuttede efter 4 timer. På de 4 timer når jeg at opleve en pige som er MEGET mut og indelukket, som forsøger at stikke af efter hun har fået pengene, og som er en vildkat i sengen. Hun var med på stortset alt da tøjet først var kommet af.

Jeg kan ikke anbefale at man mødes med hende. Jeg følte nærmest jeg blev anklaget for voldtægt da hun forlod mig. Alle mine bolle veninder kender til mine fantasier om at voldtage piger, men de klager alle over at når vi prøver en af dem, så vil jeg ikke overskride de grænser vi aftaler på forhånd, og så er det svært at kalde det en voldtægt.

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg

Link til indlæg

Veri-pigen? I så fald er du vist den første, der har fået noget for pengene. Men mut og indelukket lyder ikke helt som veri-pigen :roll:

Midtjylland

Hej. Jeg er en stille og genert pige, der lige er flyttet hjemmefra og kan på den måde godt mærke, hvor hårdt det er økonomisk, så derfor prøver jeg denne her vej for at kunne få regninger betalt.

Jeg er en pige på 20 år der befinder mig i KBH.

Jeg har nogle regninger, der snart skal betales og ved virkelig ikke hvordan jeg skal finde penge til dem, så derfor prøver jeg denne her vej.

Regningen lyder på 5000 og da jeg ikke vil gøre mig i det her fast, så søger jeg nogen, der vil hjælpe med at betale et større beløb af det, hvilket vil sige jeg ikke laver aftale til under 2000, da regningen haster...

jeg håber at der er nogen søde gentlemen, der vil hjælpe mig :)

Det kan desværre ikke være ved mig, da jeg gerne vil være så diskret med det her som muligt og har nogen ret nysgerrige naboer.har heller ikke mulighed for at køre ud.

Det er kun i dag lørdag jeg gør det

Du kan skrive til mig på [email protected]

Redigeret af Kowalski

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg syntes det er en ret streng anmeldelse du kommer med her. Du starter med at brokke dig over at hun lugter af sved, derefter vælger du at du alligevel at "bruge" hende i 4 timer og det skulle have været mere, hvis hun ikke var gået, så siger du at hun prøvede at stikke af, hvis det er rigtigt og du tilbage holdte hende, så er voldtægts anklagen jo ikke helt malplaceret. Så skriver du at hun var med på¨stort set alt, når først hun havde smidt tøjet, en rigtig vildkat. Er det nu en dårlig ting? man kan selvfølgeligt også spørge, var hun nu også det, din påstand om flugtforsøg og voldtægt taget i betragtning. tror nu de fleste piger der sælger sex, gør det for at skaffe penge ellers gjorde de det vel gratis;-)

Redigeret af Kowalski
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Veri-pigen? I så fald er du vist den første, der har fået noget for pengene. Men mut og indelukket lyder ikke helt som veri-pigen  :roll:

Midtjylland

Hej. Jeg er en stille og genert pige, der lige er flyttet hjemmefra og kan på den måde godt mærke, hvor hårdt det er økonomisk, så derfor prøver jeg denne her vej for at kunne få regninger betalt.

Jeg er en pige på 20 år der befinder mig i KBH.

Jeg har nogle regninger, der snart skal betales og ved virkelig ikke hvordan jeg skal finde penge til dem, så derfor prøver jeg denne her vej. 

Regningen lyder på 5000 og da jeg ikke vil gøre mig i det her fast, så søger jeg nogen, der vil hjælpe med at betale et større beløb af det, hvilket vil sige jeg ikke laver aftale til under 2000, da regningen haster... 

jeg håber at der er nogen søde gentlemen, der vil hjælpe mig :)

Det kan desværre ikke være ved mig, da jeg gerne vil være så diskret med det her som muligt og har nogen ret nysgerrige naboer.har heller ikke mulighed for at køre ud.

Det er kun i dag lørdag jeg gør det 

Du kan skrive til mig på [email protected]

Nu skal vi passe på vi ikke ser spøgelser alle stedder. Jeg har søgt lidt her, men kan ikke finden nogen beskrivelse af den oprindelige veri pige, men der er faktisk en anden tråd, med links til netop den pige jeg har haft besøg af, og hvor det påstås at det er veri pigen. . Jeg tror dog ikke det er veri pigen, for i starten virkede hun virkelig som en som var meget nervøs og ikke havde prøvet det før. Såvidt jeg husker den oprindelige veri pige, så var hun noget mere kold og kynisk. Men det kan være jeg fik noget på den dumme, fordi jeg generelt behandler pigerne med respekt, er god til at stille mig i vejen (har prøvet at blive huslet før), er stor, er stædig som et æsel, har en tålmodighed som en kat på jagt og generelt udstråler autoritet. Min fætters uvorne unger, som har klippekort til rektors kontor, er f.eks. blide som lam, når de er på ferie hos mig. :-P

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg syntes det er en ret streng anmeldelse du kommer med her. Du starter med at brokke dig over at hun lugter af sved, derefter vælger du at du alligevel at "bruge" hende i 4 timer og det skulle have været mere, hvis hun ikke var gået, så siger du at hun prøvede at stikke af, hvis det er rigtigt og du tilbage holdte hende, så er voldtægts anklagen jo ikke helt malplaceret. Så skriver du at hun var med på¨stort set alt, når først hun havde smidt tøjet, en rigtig vildkat. Er det nu en dårlig ting? man kan selvfølgeligt også spørge, var hun nu også det, din påstand om flugtforsøg og voldtægt taget i betragtning. tror nu de fleste piger der sælger sex, gør det for at skaffe penge ellers gjorde de det vel gratis;-) 

Klap lige hesten makker. Du læser mit indlæg som en vis person læser biblen.

1. Jeg har ikke brokket mig over hun lugter af sved. Jeg har konstateret det.
  2. Hun var der i 4 timer. Det inkluder hendes flugt forsøg, og den middag jeg spænderede.
  3. Hun fik pengene, jeg fik blusen og BH'en af hende, også fortrød hun. Jeg tilbød at hun kunne give mig pengene tilbage og gå. Det var hende som valgte at blive efter vi havde snakket frem og tilbage i 1/2 time. Jeg holdte hende kun tilbage da hun forsøgte at smutte uden at levere varen. Havde hun givet mig pengen havde hun fået lov at gå uden yderlig diskution. Jeg gjorde INTET for at holde hende tilbage da hun ville gå efter 4 timer, og jeg tvang hende på INGEN måder til sex.
  4. Jeg skriver ingen stedder at vildkatten i sengen er noget dårligt. Jeg beskriver hendes humør svingninger som var som dr. jenkyll og mr. hyde. Mut, indelukket, hustler det ene øjeblik, vildkatten i sengen, som er med på stort set alt det næste.
  5. Jeg kender en del piger, som sælger sex fordi de kan kombiner en hobby  med at tjene penge. Hvis ikke der var så mange dumme mandfolk (mig selv incl.) som glemte alt fornuft og sans for penge, når vi så et pige barn gøre sig til, så gjorde de det nok gratis.
Redigeret af Gæst

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu et jeg ikke på nogen måde bedrevidende eller har kendskab til hverken omtalte pige eller Veri-pigen men er det ud fra annonceteksten ikke åbenlys at der ikke er tale om en "almindelig" eller så at sige professionel glædespige?

Umiddelbart ikke en pige jeg ville kontakte.

Redigeret af Pele10
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu har jeg da besøgt en del piger og fået besøg af nogle stykker også, må dog ærligt indrømme, at jeg aldrig har bedt om deres bluse og bh, før de får deres penge. Den form for mistillid må da også skabe en elendig ramme og især for et besøg, der skal være en hel nat.

Trist at læse at du har tilbageholdt pigen og ikke engang kan se noget galt i det..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Nu har jeg da besøgt en del piger og fået besøg af nogle stykker også, må dog ærligt indrømme, at jeg aldrig har bedt om deres bluse og bh, før de får deres penge. Den form for mistillid må da også skabe en elendig ramme og især for et besøg, der skal være en hel nat.

Trist at læse at du har tilbageholdt pigen og ikke engang kan se noget galt i det..

Denne gang tror jeg at du bevist læser mit indlæg som en vis person læser biblen.

Jeg skriver. Hun fik pengene, jeg fik blusen og BH'en af hende, også fortrød hun. Jeg var igang med at klæde hende af da hun fortrød, hvorefter jeg stopper, hun tager sit tøj på, og jeg tilbyder hun kan give mig pengene tilbage og gå, hvorefter hun forsøger at stikke af uden at give mig pengene først.

Du skal ikke bilde mig ind at du ikke også vil forsøge at tilbageholde hende, i samme situation. Hun var fuldt påklædt, og vi var aldrig nået længere end til at hun fik smidt bluse og BH.

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er jeg ret sikker på at jeg ikke ville have gjort, ja.

Men jeg ville helt klart heller ikke sex med hende bagefter, jeg syntes det virker helt hen i vejret at du går i seng med pigen i fire timer efter at hun havde prøvet at stikke af fra dig

Redigeret af Kowalski

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kowalski

vi beder om at den pæne tone indfinder sig. vi har redigeret i anmeldelsen og efterfølgende kommentarer. de involverede parter bedes tage det til efterretning.

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Det er så nemt at være klog, når man kun har andenhånds viden om hvad der er sket. Men jeg gider ikke en længere offtopic diskution, så jeg har skrevet til admin, og bedt dem om deres vurdering af dine indlæg i denne tråd.

Et er dog helt sikkert. Jeg vil fremover overveje mere end 2 gange om jeg vil anmelde de piger jeg er sammen med. Det behøver jeg ikke afvente admin's dom til at beslutte. Jeg gider simpelthen ikke svines til på denne måde.

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg

Link til indlæg

Beklager hvis du føler dig svinet til, det var ikke meningen. Jeg syntes bare nogen gange at nogle anmeldelser ligesom glemmer at den person de anmelder faktisk også er et menneske og mange af dem læser med her inde.

Redigeret af Kowalski
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

@ stener

Så hvis du har betalt 2000+ (gætter på væsentlig mere, hvis det er en hel nat), så vil du bare se til mens hun flygter med beløbet ud af døren? Hvis hun ikke har ydet en service for pengene, er det da på ingen måde fair. Det vil være tyveri i mine øjne.

Skal man rette kritik af noget, er det vel overhovedet at rette henvendelse til en pige med en sådan annoncetekst i 1. omgang. Ret tydeligt hun gør det af nød og ikke af lyst.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har ikke sagt det var fair. Men det andet er ulovligt:-). Og så siger jeg at jeg ikke ville ligge hånd på et andet menneske pga nogle basseøre

Del dette indlæg

Link til indlæg

@stener .. du er også en af dem som aldrig kører for hurtigt .. ikke sandt ..

tvivler på du ikke ville stille dig i døren og forsøge at overbevise pigen i at det ikke er 'fair' at skride med pengene. på det tidspunkt hun gør dette er det jo klart tyveri . men lad os nu ikke overdramatisere situationen .

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nej. Men jeg syntes fotovognene er ok:-)

Vil helt klart insitere på at få nogle penge tilbage. Men da ikke tilbageholde. I øvrigt havde nørden jo haft gæde af hendes selskab allerede. Så han kan vel heller ikke forvent at få alt tilbage

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nej. Men jeg syntes fotovognene er ok:-)

Vil helt klart insitere på at få nogle penge tilbage. Men da ikke tilbageholde. I øvrigt havde nørden jo haft gæde af hendes selskab allerede. Så han kan vel heller ikke forvent at få alt tilbage

Nu havde han jo ligesom spenderet en middag allerede, så allerede der kunne hun have smuttet - men det vælger hun først at forsøge efter at hun har fået betaling for en hel nat.

Jeg synes nørden har givet en meget sober fremstilling af forløbet og vil gerne takke ham for at have delt det med os, så vi kan lære af det og vil opfordre ham til at vedblive med at anmelde og skrive her i forum.

Og jeg vil da også gerne høre, hvis nogen vinder i lotteriet, lader godheden løbe af med sig, går en tur gennem Istedgade og deler 1000-lapper ud til alle de søde "nødlidende" piger der står på gaden og "tigger"  :wink:  

• Synes godt om 6

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest mature man

Tak for en informativ anmeldelse, det er også den slags vi har brug for.

Det er ærgerligt med den mudderkastning du har været udsat for af folk som ikke er i stand til/eller ønsker at læse hvad du rent faktisk skriver, men fortsæt endelig, vi er flere som kan læse;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej,

det lyder meget som veripigen, hun har før haft kunder, som hun ikke har kunne slippe ud af/fra.

men ja enten skal pigen betale tilbage, eller leverer ydelsen.

ellers bliver det da for nemt, for en pige, ja du fik jeg spist middag med dig, nu gider jeg ikke sex, fuld betaling, ej den går ikke, en mindre betaling på 100kr kunne have være på plads hvis hun ikke vil efter middagen.

prøvemanden

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg har ikke sagt det var fair. Men det andet er ulovligt:-). Og så siger jeg at jeg ikke ville ligge hånd på et andet menneske pga nogle basseøre

Der må jeg lige korriger dig. Det er fuldt lovligt at tilbageholde nogen, som forsøger at løbe med noget som ikke tilhøre dem. Men jeg gider egentlig ikke bruge mere krudt på at retfærdig gøre mine handlinger. Du vil alligevel bare fordreje det så det passer i dit verdens billed.

Tak til alle jer andre for likes og opbakning. Det er dejligt at se at det ikke er alle som pr. default betragter os kunder som dumme svin der kun er ude på at voldtage pigerne, og læser alle anmeldelser i den kontekst. Men jeg er MEGET ked af at min anmeldelse endte med endnu en tråd som løb af sporet. Omkring halvdelen af indlæggene i denne tråd høre retteligt hjemme i general debat IMHO.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

@stener .. du er også en af dem som aldrig kører for hurtigt .. ikke sandt ..

tvivler på du ikke ville stille dig i døren og forsøge at overbevise pigen i at det ikke er 'fair' at skride med pengene. på det tidspunkt hun gør dette er det jo klart tyveri . men lad os nu ikke overdramatisere situationen .

Jeg tror jeg skal bede dig skrive mine anmeldelser fremover. Din beskrivelse af min "tilbageholdelse" er faktisk tæt på en 100% korrekt beskrivelse af hvad der rent faktisk skete. :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kowalski

og så lukker vi denne streng, emnet er vist udtømt

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.
  • Create New...