Hop til indhold

Værelse timebasis Silkeborg?

Featured Replies

Skrevet

Hej--

Mangler et værelse til leje på timebasis v. Silkeborg-- Har I nogen ideer?

Mvh

Sten

Skrevet

Bed and brakfest i Hvorslev ved Ulstrup lejer ud i perioder af 5 timer er eller uden legerum

Skrevet

Booking.com

Nu er Silkeborg godt nok en større by her i området. Men den slags hoteller tror jeg nu ikke de har.

Skrevet

Nu er Silkeborg godt nok en større by her i området. Men den slags hoteller tror jeg nu ikke de har.

Nej, du er nødt til at bestille en hel overnatning, men så er der også flere diskrete muligheder til under kr. 500,-/nat/dobbeltværelse - man kan også være fræk og bestille et enkeltværelse til ca. kr. 400,-, som alligevel ofte er et dobbeltværelse - og så modtage besøg på værelset.

Man kan også leje en campinghytte, søge på bed and breakfast - men det er både dyrere og som regel uden bad på værelset - og ikke mindst knap så diskret.

Jeg har ikke selv afprøvet mulighederne, men kun undersøgt markedet i forbindelse med et muligt møde med en sugardater - men jeg syntes dette sted så ret interessant ud:

http://www.silkeborg.com/danmark/kunstcentret-silkeborg-bad-gdk604669

Så kan det vist ikke gøres meget billigere og man kan få dobbelt op på opleveren ;) :

Enkeltværelse uden bad: DKK 200,- pr. nat.

Sengelinned/håndklæder: DKK 75,- pr. pers. (Eget linned/håndklæde kan medbringes, hvis det ønskes.)

Priserne inkluderer fri entré til KunstCentret Silkeborg Bad og de aktuelle udstillinger i forbindelse med opholdet. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.