sten501 0 Skrevet 21. Marts, 2015 Hej-- Mangler et værelse til leje på timebasis v. Silkeborg-- Har I nogen ideer? Mvh Sten Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slaven_Randers 602 Skrevet 21. Marts, 2015 Bed and brakfest i Hvorslev ved Ulstrup lejer ud i perioder af 5 timer er eller uden legerum Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5852 Skrevet 21. Marts, 2015 Booking.com Nu er Silkeborg godt nok en større by her i området. Men den slags hoteller tror jeg nu ikke de har. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13950 Skrevet 21. Marts, 2015 Nu er Silkeborg godt nok en større by her i området. Men den slags hoteller tror jeg nu ikke de har. Nej, du er nødt til at bestille en hel overnatning, men så er der også flere diskrete muligheder til under kr. 500,-/nat/dobbeltværelse - man kan også være fræk og bestille et enkeltværelse til ca. kr. 400,-, som alligevel ofte er et dobbeltværelse - og så modtage besøg på værelset. Man kan også leje en campinghytte, søge på bed and breakfast - men det er både dyrere og som regel uden bad på værelset - og ikke mindst knap så diskret. Jeg har ikke selv afprøvet mulighederne, men kun undersøgt markedet i forbindelse med et muligt møde med en sugardater - men jeg syntes dette sted så ret interessant ud: http://www.silkeborg.com/danmark/kunstcentret-silkeborg-bad-gdk604669 Så kan det vist ikke gøres meget billigere og man kan få dobbelt op på opleveren : Enkeltværelse uden bad: DKK 200,- pr. nat.Sengelinned/håndklæder: DKK 75,- pr. pers. (Eget linned/håndklæde kan medbringes, hvis det ønskes.)Priserne inkluderer fri entré til KunstCentret Silkeborg Bad og de aktuelle udstillinger i forbindelse med opholdet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg