Hop til indhold
Guest Professoren

Paya

Recommended Posts

Guest Professoren

Hej guys

 

Jeg har mødt Paya en gang før - det må efterhånden være mindst ti år siden - i Odense. Det var en stor oplevelse - lidt vildt og frejdigt, men også dejlig frigørende. Hun har ikke ret mange hæmninger, den dame. De anmeldelser der er herinde, og dem jeg har set andre steder tidligere, passer rigtig godt til hvad jeg oplevede.

 

Sidenhen har jeg flere gange tænkt, at dette skulle gentages. Men damen er svær at komme i kontakt med. De få gange hun har svaret på telefonen og på sms, og hvor jeg har lavet en aftale, er det smuttet for mig af forskellige årsager. Bl.a. har jeg oplevet, at den adresse hun gav mig, ikke eksisterede på min gps eller Google maps, og da jeg ville ringe og spørge om den sidste vejledning, kunne jeg slet ikke komme i kontakt med hende.

 

Hendes domæne på Fyn er et godt stykke væk for mig, så jeg vil ikke gerne køre forgæves igen.

 

Hvis du, Paya, ser det her, må du gerne kontakte mig herinde. Hvis en af herrerne har et tip eller to til hvordan jeg bedst kan lave en fræk aftale med damen, må I gerne give mig et tip.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Paya holder til i Langeskov, men er meget svær at få kontakt med.

Har hun annonce på, ja så er hun som regel fuld booket, i løbet af kort tid...

Har før prøvet at køre forbi, da jeg vidste hvor hun holdt til, og måske var hun ledig til at give en guffer M.m.

Men ak den ene bil efter den anden, lå og cirklede rundt, så en ledig stund ved Paya, når hun jobber, er svær at finde..

Men held og lykke, der er kun at prøve , SMS og ring.

Måske er du blacklistet på hendes telefon, hvis du har aftalt sidspunkt og ikke er kommet, uden afbud

Fair. Nok

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Professoren

Har ikke meldt afbud til hende nogensinde... :-) Men tak for info...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...