proudfucker 6 Skrevet 20. Marts, 2015 Havde set hendes annonce på sexpiger.dk : http://www.sexpiger.dk/5146 Det var ikke en oplevelse som skal gentages desværre, da jeg havde glædet mig meget til at prøve en "soapymassage" Ankom til den private lejlighed, og blev budt indenfor af thailadyen, venlig og smilende og okay velholdt thai kvinde alder mindst 50, hun skriver hun er 45. Klæder mig af og gør klar til at få en soapy, hun guider mig ud i badeværelset, som er alt alt for lille til at tilbyde denne form for massage, der er ikke plads til luftmadras desværre siger hun, så vi går i karbad, et karbad som jeg let fylder ud alene, og nu kommer hun også i. Det var sgu alt for bøvlet og presset, og ikke hverken afslappende eller hyggeligt Efter ca 15min forlader vi badet og går i soveværelset, måske tingene bliver bedre her? Ak nej, MEGET uengageret massage, hvor hun beder mig om at slappe totalt af, jeg forsøger, men temmelig svært når der lige på den anden siden af væggen er hendes køkken hvor hendes (mand??) er i gang med højlydte aktiviteter, det klirre og skramler i mere end 20 minutter kunne jeg se på uret. Så skulle jeg vendes om og pikkemand skulle tømmes med HJ. argh.. Det ville hun gerne have overstået i en fart, hold nu kæ.. hun rykkede igennem, fik hende til at være lidt mere varsom så gik det bedre.. Der annonceres i tilbuddet med dildoshow, dette fik jeg aldrig ? Det mest positive jeg kan sige om denne oplevelse er at, hun IKKE gav op før pikkemand var tømt, og det tog sgu længere tid end normalt, så var der i 90minutter i alt fra entre til afgang. Så respekt for det. Gentagelse NOPE - not in a lifetime. pigen: 4-10 (ældre end hun siger, noget slidt, de kunstige bryster var helt smadret og skæve :/ ) massagen: 2-10 (vældig kedeligt og uden engagement) stedet: 3-10 (privat men ikke alene, temmelig forstyrrende) pris: 3-10 (1200kr. ville være ok hvis oplevelsen var derefter) Jeg vil anbefale et andet sted, jeg vil meget hellere næste gang gå til sædvanlig thaimassage med HJ til 600kr. så kan jeg få 2 timer med god massage og en meget bedre HJ. Proud Fucker! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13912 Skrevet 20. Marts, 2015 når der lige på den anden siden af væggen er hendes køkken hvor hendes (mand??) er i gang med højlydte aktiviteter, det klirre og skramler i mere end 20 minutter kunne jeg se på uret. Besøgte hende for nogle år siden, hvor jeg oplevede ca. det samme - her sagde hun at det var hendes "slave" - og det lød påtaget lidt mere højlydt og skramlende end nødvendigt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grækeren Skrevet 20. Marts, 2015 Besøgte hende for nogle år siden, hvor jeg oplevede ca. det samme - her sagde hun at det var hendes "slave" - og det lød påtaget lidt mere højlydt og skramlende end nødvendigt. Må være temmelig ubehageligt men mand og slave er det ikke det samme ????... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
qqq 22 Skrevet 24. Marts, 2015 Hvor får man 2 timers massage og HJ til 600 kr? :-O Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
proudfucker 6 Skrevet 24. Marts, 2015 Hvor får man 2 timers massage og HJ til 600 kr? QQQ. Du gad vist ikke læse hvad jeg skrev.. 1 time ved thailadyen kr. 1200.- = 2 timer normal thai massage med HJ a kr. 600.- = kr. 1200.- Godmorgen ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
qqq 22 Skrevet 24. Marts, 2015 Aahh sorry. Sådan læste jeg det ikke lige men kan godt se nu at den misforstod jeg. Og Godmorgen til dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg