Bebop 9517 Skrevet 20. Marts, 2015 Jeg har set skriverier om Sandra: http://massageguide.dk/profile_gallery.asp?i_ProfileID=21792 Men ikke rigtigt noget om faktiske betalte møder og serviceniveauet hos denne unge kvinde med en teint, der ligger et sted imellem Stig-Elling og Sidney Lee? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JohnPop 104 Skrevet 20. Marts, 2015 Det var da godt nok nogle uheldige billeder hun har taget sig. Som du også skriver Bepop så har hun vist misforstået konceptet bruner og makeup en del. Ligner noget der er gået HELT galt. Jeg har læst anmeldelser af hende herinde, kig efter under anmeldelser. Kan ikke lige huske præcis hvor det var. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9517 Skrevet 20. Marts, 2015 (edited) Det var da godt nok nogle uheldige billeder hun har taget sig. Som du også skriver Bepop så har hun vist misforstået konceptet bruner og makeup en del. Ligner noget der er gået HELT galt. Jeg har læst anmeldelser af hende herinde, kig efter under anmeldelser. Kan ikke lige huske præcis hvor det var. Jeg har skam søgt i både hukommelse og forum. Jeg tror du husker forkert. Der har været omtale af annoncen og måske nogen der faktisk har set hende IRL. Men jeg er rimeligt overbevist om, at der ikke har været omtale af nærkontakt. PS: en del af problemet med billederne tror jeg stammer fra efterbehandling. Det er ikke kun hende, men også interiøret hvis farver har lidt mærkelige toner ... Redigeret 20. Marts, 2015 af Bebop Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Junior 80 Skrevet 21. Marts, 2015 Jeg har besøgt hende for et par måneder siden. Dog ingen anmeldelse. Hendes kulør er ikke så orange som på billederne, heldigvis. Jeg bestilte kun megafransk fra hende til 500,- og dette gjorde hun egentlig ret godt, men ingen wow faktor over hende. Kort beskrivelse. Pæn kvinde, slank, intet nyt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg