Hop til indhold
Bebop

Polske Sydhavns-Sandra?

Recommended Posts

Det var da godt nok nogle uheldige billeder hun har taget sig. Som du også skriver Bepop så har hun vist misforstået konceptet bruner og makeup en del. Ligner noget der er gået HELT galt.

Jeg har læst anmeldelser af hende herinde, kig efter under anmeldelser. Kan ikke lige huske præcis hvor det var.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det var da godt nok nogle uheldige billeder hun har taget sig. Som du også skriver Bepop så har hun vist misforstået konceptet bruner og makeup en del. Ligner noget der er gået HELT galt.

Jeg har læst anmeldelser af hende herinde, kig efter under anmeldelser. Kan ikke lige huske præcis hvor det var.

Jeg har skam søgt i både hukommelse og forum. Jeg tror du husker forkert. Der har været omtale af annoncen og måske nogen der faktisk har set hende IRL. Men jeg er rimeligt overbevist om, at der ikke har været omtale af nærkontakt.

PS: en del af problemet med billederne tror jeg stammer fra efterbehandling. Det er ikke kun hende, men også interiøret hvis farver har lidt mærkelige toner ...

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har besøgt hende for et par måneder siden. Dog ingen anmeldelse.

Hendes kulør er ikke så orange som på billederne, heldigvis. Jeg bestilte kun megafransk fra hende til 500,- og dette gjorde hun egentlig ret godt, men ingen wow faktor over hende.

Kort beskrivelse. Pæn kvinde, slank, intet nyt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...