TSM 0 Skrevet 20. Marts, 2015 Jamen altså. De her billeder er for langt ude:http://massageguide.dk/profile.asp?i_ProfileID=13255 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claire 4321 Skrevet 20. Marts, 2015 Haaaahaha måske hun er en af de der ungarske dukke piger? 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hedonis 906 Skrevet 20. Marts, 2015 Totalt syret annonce! Billederne fra #9 og frem er silikonedukker. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 20. Marts, 2015 Så er det der man tænker, hvem fanden falder I og bestiller tid hos disse piger... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 20. Marts, 2015 Nej, nej i har misforstået konceptet. Man kan på stedet købe sig til en tur med en gummidukke. Man må gøre lige ved den hvad man vil. Spytte på, slå, fortælle den at den er en klam ludder, stinkende fissehul, død sild, stikke dilleren ind alle de steder man orker, og skyde klatten hvor man vil. Man må endda bide, lave bim og bum - det koster ekstra til rengørings personalet, men det er marginalt, og invitere sin ven med til en deling af huller mv. Det bedste af alt er at du ikke får bebrejdelser, eller dårlige anmeldelser på EG fordi du er for rå. Der er da nogen her på siden der må se dette som det ideelle og ultimative tilbud. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 20. Marts, 2015 LOL - snak om lolitadukker :) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fotografen1978 49 Skrevet 20. Marts, 2015 He he, jeg havde selv set det, men det var for langt ude til at jeg gad at beskrive det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McQueen 5050 Skrevet 20. Marts, 2015 Ja... Så har man indrømmet man ikke går op i billeders ægthed :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9520 Skrevet 20. Marts, 2015 Ja... Så har man indrømmet man ikke går op i billeders ægthed De første 8 er vel af et menneske. Om det er det menneske man kan møde er muligvis en anden sag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Biltong 177 Skrevet 20. Marts, 2015 og som der står i annoncen: "100%mig på bilhede" man burde næsten ringe og høre hvad en halv time på sømandsdukken koster mon den kan klare megafransk? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TboneDK Skrevet 20. Marts, 2015 Knock yourself out ....https://www.pinterest.com/siliconesexdoll/siliconesexdollsnet/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest RikkeRødovre Skrevet 21. Marts, 2015 Hihiiiiii såen en dukke vil jeg også ha' ) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg